Roumen

Super goed geholpen , geweldige snelle levering , helemaal top!!!

Linda

Heel fijn persoonlijk contact in de winkel niet lang hoeven wachten hele fijne uitleg. Eerst een diepvries gekocht en later nog een droger. Heel fijn meegedacht door medewerkers zodat beide op... Heel fijn persoonlijk contact in de winkel niet lang hoeven wachten hele fijne uitleg. Eerst een diepvries gekocht en later nog een droger. Heel fijn meegedacht door medewerkers zodat beide op dezelfde dag geleverd zou kunnen worden.

Reactie Dé Witgoed Specialist Bex:

Bedankt voor de lovende woorden Linda!

Jannie Henderickx

Fijne zaak goede service. Top

M. Fermont

Zeeer klantvriendelijk.

Harrie

Storing aan vaatwasser keurig opgelost.

Meeuwissen

Altijd goed

Arno Schreurs

Professionele en vriendelijke service monteurs en telefonische ondersteuning

j noblesse

Ik vind de kwaliteit minder dan het artikel wat vervangen is

Frencken

Service zeer hoog en meedenken!

Veugen

Goed en deskundige advisering. Zeer behulpzaam. Jammer dat wij bij de laatste plaatsing van inductiekookplaat een barst hadden. Mijn vertrouwen in Bex is groot dat dit goed wordt opgelost. Bij elk... Goed en deskundige advisering. Zeer behulpzaam. Jammer dat wij bij de laatste plaatsing van inductiekookplaat een barst hadden. Mijn vertrouwen in Bex is groot dat dit goed wordt opgelost. Bij elk ander bedrijf zou ik direct een andere geplaatst willen hebben. Je verwacht namelijk een kookplaat zonder mankementen en dit heeft niks met garantie te maken. Indien bij plaatsing breuk dan moet het complete vervanging zijn. Jammer dat men dit nu niet doet.

Reactie Dé Witgoed Specialist Bex:

Bedankt voor voor bijdrage. Helaas zien we dat er sporadisch apparaten beschadigd raken, uiteraard dient een nieuw product onbeschadigd te zijn. Dit wordt dus netjes opgelost. We proberen met in het... Bedankt voor voor bijdrage. Helaas zien we dat er sporadisch apparaten beschadigd raken, uiteraard dient een nieuw product onbeschadigd te zijn. Dit wordt dus netjes opgelost. We proberen met in het achterhoofd onze wereld en zijn schaarse grondstoffen producten zoveel mogelijk d.m.v. een nieuw onderdeel bruikbaar te houden. Zo creëren we allemaal net wat minde afval en is het product weer als nieuw!