Joep

Van wat ik heb meegemaakt tijdens mijn stage daar zag ik alleen mensen met een glimlach vertrekken. ook tijdens de bezoeken voor reparaties en inbouw waren de mensen erg blij. ik heb eigenlijk... Van wat ik heb meegemaakt tijdens mijn stage daar zag ik alleen mensen met een glimlach vertrekken. ook tijdens de bezoeken voor reparaties en inbouw waren de mensen erg blij. ik heb eigenlijk nergens iets aan op te merken. topbedrijf!

Reactie Dé Witgoed Specialist De Hagenpoort:

Bedankt Joep. Mooi dat je dit is opgevallen. Alles voor een glimlach ;-)

Borrias GW

Zeer goede service

Astrid

Onze koelvriescombinatie wou niet meer voldoende koelen. Meerdere keren is er een monteur van Hagenpoort bij geweest om te kijken of het probleem nog verholpen kon worden ipv direct te zeggen " koop... Onze koelvriescombinatie wou niet meer voldoende koelen. Meerdere keren is er een monteur van Hagenpoort bij geweest om te kijken of het probleem nog verholpen kon worden ipv direct te zeggen " koop maar een nieuwe" . Helaas was het niet te verhelpen en moesten we toch een nieuwe aanschaffen. S'ochtend in de zaak een nieuwe gekocht en smiddags werd deze direct geplaatst. En de monteurs kosten werden ook nog eens in mindering gebracht op het aankoopbedrag. Top service!

zandbergen

Goede service altijd

Christine

Duidelijke communicatie en afhandeling

Bosman

Vriendelijk, professioneel, goede afhandeling

Arie Drost

Topbedrijf: prima service en altijd duidelijk.

Janet Brijder

Is en blijft een top bedrijf.

Dorien

Uitleg van het product was prima.
Vriendelijk geholpen!