Mevr P. Woudwijk

Ben zeer tevreden over jullie klantvriendelijkheid en service. Ben daarom al jaren lang klant bij jullie in witgoed enz en fietsen.

Lub

Na de bestelling mooi op tijd en door een verkeerde bestelling door mij nog netjes opgelost door hun

Judith

Droger was niet op korte termijn leverbaar, vergelijkbaar model, die iets duurder was, voor dezelfde prijs ontvangen en zonder extra kosten aangesloten. Aardig personeel, behulpzaam en vriendelijk.

Vakkundig en vriendelijk personeel

J. de Haan

Inmiddels ruim 20 jaar ervaring met De Munnik en wij kunnen ons niets herinneren dat er iets niet goed is gegaan. Ook het meedenken tussendoor is zondermeer uitstekend!
Een topper waar geen...
Een topper waar geen "online" aan kan tippen!

niet

Goede en snelle service, en verstand van zaken

Lafleur

Zeer vriendelijk personeel, zowel de verkoper als de bezorger.
Zeer vriendelijk personeel, zowel de verkoper als de bezorger.
Tegenwoordig wordt er veel online gekocht,ook door ons,t is goed om weer eens bij de plaatselijke winkel iets aan te schaffen en te ontdekken wat fijne service is.
Dikke pluim.

Van den Berg