S. Vink

Prima geholpen, nieuwe voor en achter banden op de fiets laten maken.

Floor Knuivers

Reparatie aan vaatwasser, vakkundig uitgevoerd, snel diagnose gesteld, en heel snel vervangend onderdeel gemonteerd.

Prima en vlot geholpen

am mulder

Op vrijdagavond na goed advies besloten over te gaan op een wasmachine en droger van Miele, op maandag alles bezorgt en geinstalleerd volgens afspraak, na 3 dagen een telefoontje dat we ook nog... Op vrijdagavond na goed advies besloten over te gaan op een wasmachine en droger van Miele, op maandag alles bezorgt en geinstalleerd volgens afspraak, na 3 dagen een telefoontje dat we ook nog recht hadden op 100,- cashback van miele. kijk, daar wordt met de klant meegedacht. top zaak, top service

Voesten

Inmiddels al meer dan 24 jaar vaste klant bij de Munnik. Dat zegt genoeg. En voor de Munnik ben ik de ideale klant. Kort en krachtig. De deur binnen wandelen....aangeven wat ik nodig heb....... Inmiddels al meer dan 24 jaar vaste klant bij de Munnik. Dat zegt genoeg. En voor de Munnik ben ik de ideale klant. Kort en krachtig. De deur binnen wandelen....aangeven wat ik nodig heb.... informatie krijgen en een kwartier later met een glimlach de winkel uit vanwege wederom een goede aankoop. Dat is toch wel een cadeautje waard😂

Geen uitgebreide keuze, maar wel voldoende. Er kan altijd een fiets besteld worden.
Goede service en dichtbij, dat is een voordeel.

fam A Doldersum

Vakkundigadvies ,goede service en we hadden de koel-vriezer kapot inbouw na een bezoek van de monteur en de maten op genomen want de oude was kapot. werd mijn vrouw na een kwartier treugge beld ze... Vakkundigadvies ,goede service en we hadden de koel-vriezer kapot inbouw na een bezoek van de monteur en de maten op genomen want de oude was kapot. werd mijn vrouw na een kwartier treugge beld ze hadden nog een koel-vriezer staan beslist ja en de andere dag in gebouwd keurig geregeld alles was keurig ingesteld alles gecontroleerd en toen weer naar de zaak emmeloord.

Rienks

Zeer klantvriendelijk, meedenkend met de klant. Erg goede service.

Otto Bos

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aanschaf van een stofzuiger. Maar ook van andere producten wist hij van elk type de voor- en nadelen te benoemen.

D C Schilstra

Keurig volgens afspraak geleverd. Medewerkers prettig in de omgang.