Goede service en klantvriendelijk

Plotseling begaf ‚s morgens het scharnier van onze Siemens vriezer het... deur bleef open. Siemens gaf „geen thuis“ wegens drukte, maar de Munnik gaf meer dan thuis; eind vd ochtend komen we... Plotseling begaf ‚s morgens het scharnier van onze Siemens vriezer het... deur bleef open. Siemens gaf „geen thuis“ wegens drukte, maar de Munnik gaf meer dan thuis; eind vd ochtend komen we langs!
Snel, vriendelijk en perfecte service! Waarvoor dank!
Ps: de waardering voor „assortiment“ hebben we overeenkomstig de service afgegeven, alhoewel we daar geen oordeel over vormen kunnen. Maar met deze service is dat eigenlijk niet van belang.

Snelle reparatie en altijd handig dat je een sms-je krijgt als je fiets weer klaar is.

Anton Wakker

Goede service

Prima service! Duidelijk wat een vaste klant voor een degelijke detailhandelaar betekent.

Super geholpen voor nieuwe inductiekookplaat en bakoven met stoom. Er werd naar onze wensen geluisterd en de mogelijkheden werden besproken. Nieuwste technieken op het gebied van hetelucht, het... Super geholpen voor nieuwe inductiekookplaat en bakoven met stoom. Er werd naar onze wensen geluisterd en de mogelijkheden werden besproken. Nieuwste technieken op het gebied van hetelucht, het gezonde eten uit de stoomoven, geen zout meer toevoegen, een warmhoud functie etc. Klinkt als een mooi verkooppraatje maar eerst zien dan geloven...
De apparatuur werd vakkundig geplaatst en de uitleg die we kregen was duidelijk.
Maar inderdaad, de appeltaart lijkt van de bakker te komen, de aardappelen en groenten smaken echt anders, de kleur is zelfs mooier, de kinderen eten nu zelfs meer!

Kortom, onwijs tevreden, ervaren mensen die écht weten waar ze over praten!

Vriendelijk en correct geholpen. Goede en eerlijke voorlichting over de verschillende elektrische fietsen

J Brinkman

Zoals altijd prima geholpen.

Henry Juffermans

Goede services ,meedenken in het vraagstuk kortom super geregeld

Henry Juffermans
vABC Groep BV

Familie. Van den Berg

We waren helemaal vreemd in Emmeloord , Door een bewoner naar Uw winkel gestuurd en er zeer tevreden, nadat we wat we nodig hadden met een fijne uitleg gekocht en zeer te vrede naar huis terug... We waren helemaal vreemd in Emmeloord , Door een bewoner naar Uw winkel gestuurd en er zeer tevreden, nadat we wat we nodig hadden met een fijne uitleg gekocht en zeer te vrede naar huis terug gekeerd .