Ruud

Top, snel klantvriendelijk

Naafs

Misschien even wat meer vriendelijkheid!! Dat vind ik wel beetje belangrijk

Anneveld, Hans

Vlotte service en eerlijk advies!

Van Diepen

Altijd betrouwbare en snelle service.

stevens

Prima geholpen

J.Zjjp-Bontekoning

Inmiddels een vertrouwd adres, prima!

Gast

Snelle reactie op storingsvraag. Adequate afwikkeling. Achteraf toch niet een gunstig resultaat, maar wel het vermoeden van de monteur: 15 jaar is lang voor een koelkast, hij gaat waarschijnlijk... Snelle reactie op storingsvraag. Adequate afwikkeling. Achteraf toch niet een gunstig resultaat, maar wel het vermoeden van de monteur: 15 jaar is lang voor een koelkast, hij gaat waarschijnlijk binnenkort wel definitief kapot. We zijn daar niet ver meer van af. Netjes dat er nazorg is: na enkele dagen de telefonische vraag, hoe het afgelopen is.

Fam. Bouman

Snelle hulp bij pech aan apparatuur. Goede service ter plekke. Eerst proberen of de pech te verhelpen valt, later pas constateren of dat eventueel niet zo is. Vooral de nazorg, d.w.z. het navragen... Snelle hulp bij pech aan apparatuur. Goede service ter plekke. Eerst proberen of de pech te verhelpen valt, later pas constateren of dat eventueel niet zo is. Vooral de nazorg, d.w.z. het navragen of het euvel verholpen is door toedoen van de monteur vinden wij positief.