MJH

Reparatie snel uitgevoerd, bij advies aanschaf nieuwe producten wordt er eerlijk antwoord gegeven, ook als een bepaald product niet leverbaar is via de witgoedspecialist en dit product wel het beste... Reparatie snel uitgevoerd, bij advies aanschaf nieuwe producten wordt er eerlijk antwoord gegeven, ook als een bepaald product niet leverbaar is via de witgoedspecialist en dit product wel het beste aansluit bij de vraagstelling.

M. van Hoorn

Stuur na afloop niet zulke enquêtes naar je klanten. In principe vul ik die nooit in. Dan kan ik wel bezig blijven. (Mijn garage stuurt ook altijd zo'n enquête, ik heb er een hekel aan.)
Hecht...
Hecht ook maar geen waarde aan mijn oordeel hierboven, ik heb dit alleen ingevuld omdat ik deze reactie anders niet kon verzenden.

De beste reclame is goede service, en als die goed is, blijft de klandizie wel komen. Goede service zorgt voor positieve mond-op-mondreclame!
Met vriendelijke groet, M. van Hoorn.

Doornbos

Prima service

Beekhuis

Veel keuze en goed advies.

M.S.Groenhagen

Correcte benadering en afhandeling

Groen. J.

Zeer goed en klant vriendelijk

JvdB

Met enkel een telefonisch onderhoudsadvies op maat bleek reparatie overbodig te zijn. De firma heeft er dus geen cent aan verdiend en ik ben uitstekend geholpen. Dat noem ik pas service! Top!

Laura Peihak Kwast

Goede service en snelle afhandeling

Fabiola Kool

Vakkundig en meedenkend personeel. Heel fijn.