Mw Saeroon

Goeie aanbieding ter vervanging van mijn wasmachine die nog maar 5 jaar oud was.
Bezorger erg vriendelijk en vlot.

Diane Bakker

Prima winkel. Goede uitleg en service.
Geen bezorgkosten!!!
En eigen vakbekwame monteurs.

Gea Kerkstra

Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen. Rustige duidelijke uitleg. De bezorging is gratis. Het apparaat wordt indien nodig door de medewerkers geïnstalleerd. Kennis van zaken m.b.t. het geleverde... Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen. Rustige duidelijke uitleg. De bezorging is gratis. Het apparaat wordt indien nodig door de medewerkers geïnstalleerd. Kennis van zaken m.b.t. het geleverde apparaat t.o.v. andere apparaten.

E. J. Borchers

Al jaren goede service.
Minpunt is dat er kosten aan verbonden zijn met het plaatsen van apparatuur. Was vroeger niet zo!!!!

S. Baar

Komen afspraak na, en persoonlijke benadering

Al jaren heel prettig geholpen met al ons witgoed en keukenapp. Goed advies en prima service

Goede voorlichting en service. Grote artikelen worden gratis thuis gebracht en op z'n plaats gezet. Fijn dat er nog zo'n plaatselijke zaak is!

N Arendsen

De verkoper had veel kennis over het apparatuur en kon daarom ons goed informeren. Daarnaast werd de tijd genomen om ons te helpen met het bij elkaar zoeken van de producten. En een snelle bezorging.

D.S. van der Wal

Prettig en vakbekwaam personeel