Marielle Hubscher

Altijd goede service.

Van der Leede

Prima service. Wasmachine moeilijk op z n plek te krijgen maar het lukte. Bewondering voor het sjouwen van de mannen

W. Van Geldre

Supersnelle en eerlijke service.

Gert Kuster

Zeer goede ervaring, altijd behulpzaam, kunnen alles voor je krijgen of regelen. Sinds ik hier mijn apparaten koop blijk ik ook steeds terugkomen. Vriendelijkheid en service staan hoog in het... Zeer goede ervaring, altijd behulpzaam, kunnen alles voor je krijgen of regelen. Sinds ik hier mijn apparaten koop blijk ik ook steeds terugkomen. Vriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel bij deze mensen.

Dennis

Zeer tevreden over de service en het contact met Fairprice Noordwijk.

Marije

Prettig, snel, klantvriendelijk, persoonlijk

Kees

De inbouw koelvries combinatie is baar alle tevredenheid ingebouwd. De montage was deskundig, netjes en snel. De voorafgaande bestelling ging vlot en duidelijk. Hetzelfde gold voor het maken van een... De inbouw koelvries combinatie is baar alle tevredenheid ingebouwd. De montage was deskundig, netjes en snel. De voorafgaande bestelling ging vlot en duidelijk. Hetzelfde gold voor het maken van een afspraak. Het bedrijf is absoluut aan te raden!

Van leeuwen

Snelle service en levering

Loes

Fantastische service gehad en wat een inzet om het aangeschafte apparaat werkend te krijgen, ben echt heel dankbaar!!!