T vd Heuvel

Snel geleverd en ingebouwd, goede uitleg. Top gedaan!!

Fam Ruijs

Hele fijne mensen, met de juiste kennis en goed advies en snelle service!!
Komen er al jaren voor ons witgoed!!
Echte aanrader.

wim verstegen

Goede service en advies, snelle levering, denken met je mee, magnetron/oven gekocht bij bcc dacht dat dat goedkoper was helaas toen hij stuk ging was bcc een lastige klant voor mij, twee jaar met... Goede service en advies, snelle levering, denken met je mee, magnetron/oven gekocht bij bcc dacht dat dat goedkoper was helaas toen hij stuk ging was bcc een lastige klant voor mij, twee jaar met kapotte oven gezeten, nieuwe wasmachine gekocht bij Haku, gevraagd of zei de magnetron konden maken, volgende dag gerepareerd thuis gebracht dat is pas service

Op woensdagmiddag en wasmachine besteld, zaterdagochtend conform afspraak om 9.00 uur al in huis inclusief aansluiting en uitleg. Uiteraard werd de oude wasmachine ook weer meegenomen. Op woensdagmiddag en wasmachine besteld, zaterdagochtend conform afspraak om 9.00 uur al in huis inclusief aansluiting en uitleg. Uiteraard werd de oude wasmachine ook weer meegenomen.
Deskundig advies in de winkel bi het maken van de keuze voor deze nieuwe wasmachine

J van Dijk

Prima zaak

Adriana van Oss-Veenhof

Onze wasmachine hebben telefonisch besteld. We hadden naar deze winkel al een aanbeveling gehad van onze “oude” witgoedwinkel. Die er mee gaat stoppen en Haku als zeer betrouwbaar aanbevolen heeft.... Onze wasmachine hebben telefonisch besteld. We hadden naar deze winkel al een aanbeveling gehad van onze “oude” witgoedwinkel. Die er mee gaat stoppen en Haku als zeer betrouwbaar aanbevolen heeft. Dat is ook gebleken. Via telefonisch gesprek over onze wensen zijn we er vrij snel uitgekomen. De volgende dag is hij gearriveerd en aangesloten. Een keer proefgedraaid. Van de nodige info voorzien. En ondertussen keken we samen hoe de wasmachine en de droger naast elkaar zo gunstig mogelijk konden staan.

Omdat de door mij gewenste droger niet direct leverbaar was heb ik een leendroger gehad. Toen de nieuwe droger werd geleverd is deze door de monteur ook op de afvoer aangesloten zodat ik geen... Omdat de door mij gewenste droger niet direct leverbaar was heb ik een leendroger gehad. Toen de nieuwe droger werd geleverd is deze door de monteur ook op de afvoer aangesloten zodat ik geen waterbak meer hoef te legen, dat was een fijne service. De programma's van wasmachine en droger zijn goed uitgelegd en als ik vragen heb mocht ik altijd bellen.
Ook werd ik gebeld dat de levering op de afgesproken dag iets later kon worden zodat ik wist waar ik aan toe was. Uiteindelijk waren ze er toch nog binnen de afgesproken tijd. Dus super service.

Medewerkers zijn zeer vriendelijk en attent.
Altijd goed bereikbaar en afspraken worden altijd nagekomen.
Problemen worden in de kortst mogelijke tijd opgelost.Superservice!!

Henk Snoeks

Goed advies, goede service, leenmachine gehad en bij aflevering gekochte machine werd ook nog even de uitsparing in het werkblad aangepast!

Deskundig advies en snelle levering