M Smits

Annelieke heeft ons zeer goed geholpen bij het zoeken naar de juiste droger, goede uitleg! Vervolgens heeft Hans onze (oude) wasmachine en extra koelkast mee verhuisd en op het nieuwe adres alles... Annelieke heeft ons zeer goed geholpen bij het zoeken naar de juiste droger, goede uitleg! Vervolgens heeft Hans onze (oude) wasmachine en extra koelkast mee verhuisd en op het nieuwe adres alles aangesloten, inclusief de nieuwe droger. Alles supergoed verlopen. Kon alles meteen gebruiken!

Eijsten

Vaatwasser die niet meer wast? In de winkel een uitstekend advies gekregen en 2 dagen later werd hij al geplaatst en ingebouwd. De oude keurig meegenomen . Top service!! Ben nog iedere dag blij met... Vaatwasser die niet meer wast? In de winkel een uitstekend advies gekregen en 2 dagen later werd hij al geplaatst en ingebouwd. De oude keurig meegenomen . Top service!! Ben nog iedere dag blij met mijn nieuwe vaatwasser😄

Heel vriendelijk vakkundig personeel.
Nemen de tijd en geven goede uitleg.
Dringen niets op maar geven wel goed advies.
Na 2 uur al thuis geleverd.
Zeer tevreden met alles dus.

P van der Heijden

we bevelen deze winkel bij iedereen aan je wordt goed geholpen en de service is prima en gratis thuis gebracht en aan gesloten en ze hebben een ruim assortiment en anders wordt het direct besteld

Goede snelle service

Olga Albers

Je wordt netjes geholpen en krijgt een goed advies bij het kopen van een podukt.
De service is goed , wordt netjes aan gesloten en uit gelegd

MK

Goede service en super geadviseerd door Annelieke. Vaatwasser is keurig op tijd geleverd en geplaatst door vriendelijke monteur die netjes werkte.
Fijn dat er in het dorp een zaak is met deze...
Fijn dat er in het dorp een zaak is met deze goede service.

JB

Fijne uitleg en hulp bij het maken van de juiste keuze voor een nieuwe vaatwasser. Levering volgens afspraak. Kortom tevreden met de service.

Twan

Uitstekend advies, prima service. "Service" wordt hier nog met een hoofdletter geschreven. Een aanrader. Zelfs de elektricien werd (snel) via Haku geregeld.