Daan van der Heijden

Goed advies, keurig geholpen en een mooi assortiment! Ook bij vragen of problemen snel ter plaatse.

Vriendelijk geholpen door Annelieke en super blij met onze nieuwe apparatuur.. Dankjewel Haku

Veld

We hebben het als zeer positief ervaren hoe we werden geholpen in de winkel.
Deskundig advies van iemand die zeker verstand van zaken heeft.
De wasmachine die we kochten werd dezelfde...
We hebben het als zeer positief ervaren hoe we werden geholpen in de winkel.
Deskundig advies van iemand die zeker verstand van zaken heeft.
De wasmachine die we kochten werd dezelfde dag nog geleverd en geïnstalleerd.

De Groot

Vriendelijk en denken mee.

J. Derks

Goede uitleg snelle service zelfde dag bezorgd👍

Karel Leummens

De service is uitmuntend. Kan niet beter.

Hanny

Vriendelijk personeel en hebben ons goed geholpen met het maken van een keuze. Snel en correct geleverd. Top!

van den Elzen

Super geholpen, perfecte service!

Pedro V Schaijk

Klantviendelijke winkel met deskundige medewerkers. Geven advies op maat, duidelijk en proberen je niet het duurste te verkopen. Ze denken mee. Service is goed. Levering snel en netjes. Kortom zeer... Klantviendelijke winkel met deskundige medewerkers. Geven advies op maat, duidelijk en proberen je niet het duurste te verkopen. Ze denken mee. Service is goed. Levering snel en netjes. Kortom zeer tevreden

Veld

Dit bedrijf heeft een zeer goede service. Als je een afspraak maakt voor een eventuele reparatie, word je altijd snel en accuraat geholpen. We hebben hier onlangs een nieuwe wasmachine gekocht. In... Dit bedrijf heeft een zeer goede service. Als je een afspraak maakt voor een eventuele reparatie, word je altijd snel en accuraat geholpen. We hebben hier onlangs een nieuwe wasmachine gekocht. In de winkel werden we voorzien van goede informatie, verkoper heeft duidelijk kennis van zaken. Deze machine werd nog dezelfde dag geleverd.
Kortom uitstekende service.