Gerda van summeren

Vriendelijk personeel en veel kennis

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Beste Gerda, dank je wel voor deze mooie review! We hebben het weer graag voor jullie gedaan!
Groetjes Team Haku Schaijk

M. de Klein

Goede uitleg over hoe de vaatwasser te gebruiken en de mogelihkheden ervan zoals b.v. hotfill. Aanbod om poging te wagen defecte vaatwasser te repareren, helft reparatie kosten als korting op... Goede uitleg over hoe de vaatwasser te gebruiken en de mogelihkheden ervan zoals b.v. hotfill. Aanbod om poging te wagen defecte vaatwasser te repareren, helft reparatie kosten als korting op nieuwe. Nieuwe vaatwasser tegen kleine meerprijs weer ingebouwd.

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Beste familie de Klein, bedankt voor de mooie review! We hebben het graag voor u gedaan, groetjes Team HAKU Schaijk

Albert Wingens

Zoals zo vaak goed advies en goed geholpen.

Dank je wel Albert voor deze mooie review! Team Haku Schaijk

Fien Emons

Wat fijn Fien, dat we het weer prima gedaan hebben! Groetjes Team Haku Schaijk

Manon Vogels

Wat een fantastische service. Zeer snel was er een monteur op locatie. Hij heeft al zijn bevindingen goed met ons gecommuniceerd en een eerlijk advies gegeven. Het vervolgproces verliep ook uiterst... Wat een fantastische service. Zeer snel was er een monteur op locatie. Hij heeft al zijn bevindingen goed met ons gecommuniceerd en een eerlijk advies gegeven. Het vervolgproces verliep ook uiterst vlot. Zeer goede service!

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Beste Manon, bedankt voor je mooie review! We hebben het weer graag gedaan, groetjes Team Haku Schaijk

Mts. T.M.A. Lam

Onze ervaring is dat we goed geholpen zijn door een vriendelijke en zeer geduldige medewerker

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Beste familie Lam, bedankt voor de mooie review! We hebben het graag voor u gedaan, groetjes Team HAKU Schaijk

Jose Govers

Snelle reactie en goed overleg

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Gelukkig hebben we het samen telefonisch en per mail op kunnen lossen!
Groetjes Team HAKU Schaijk

V d sluijs

Goeie ervaringen

A van Rodijnen

Je word vriendelijk geholpen en goed advies

Reactie Dé Witgoed Specialist Haku:

Bedankt voor deze mooi review!
Team HAKU Schaijk