Diny

Prima en snelle service, aardige mensen

Joke Runeman

Correcte informatie over de gang van zaken m.b.t. monteursbezoek, prijs etc. Er is conform informatie tijdens het eerste gesprek (met de winkel) telefonisch contact met de monteur geweest en... Correcte informatie over de gang van zaken m.b.t. monteursbezoek, prijs etc. Er is conform informatie tijdens het eerste gesprek (met de winkel) telefonisch contact met de monteur geweest en afspraak gemaakt. Tenslotte: Vriendelijke en deskundige monteur die op tijd kwam en en passant nog een aantal goede tips gaf over het gebruik van de vaatwasser.

Hoogeveen

Onze wasmachine is nu voor de 2e keer stuk gegaan in 2 maanden tijd. Eerst de koolborstels en nu waren de schokbrekers aan de beurt. Aangezien de machine al 14 jaar oud is (Miele) hadden wij in 1e... Onze wasmachine is nu voor de 2e keer stuk gegaan in 2 maanden tijd. Eerst de koolborstels en nu waren de schokbrekers aan de beurt. Aangezien de machine al 14 jaar oud is (Miele) hadden wij in 1e instantie ons bedenkingen om de machine te laten repareren maar de monteur gaf aan ik zou de machine laten repareren ik kan er niet in kijken maar hij ziet er nog goed uit en dan kunt u toch weer een aantal jaren vooruit dus wij vertrouwen op de monteur zijn advies! Hij werkt snel en keurig. tot op heden zeer tevreden over jullie service.
met vriendelijke groet,
Jacqueline Hoogeveen.

Ellen Janssen

Snelle service ondanks de vakantie. Deskundige monteur die ook duidelijke informatie gaf.

Arie Kraaijestein

Goed geholpen

Prima informatie, goed assortiment, en keurig op tijd geleverd.

Jan Kees

Zeer klantonvriendelijke bejegening aan de telefoon (monteurs aan huis zijn wel vriendelijk).
Reparatie van een E15 fout tot twee keer toe niet opgelost.
Belofte van 'zelfde dag...
Reparatie van een E15 fout tot twee keer toe niet opgelost.
Belofte van 'zelfde dag opgelost' wordt niet waargemaakt. Maandag gebeld, donderdag monteur op de stoep. En 2 weken later dus nog steeds kapot.

(vele anonieme 10-punten reviews op zelfde datum komen niet erg overtuigend over)

Stichting Kolibri

Beste mensen,
Beste mensen,
Ik ben al decenia lang tevreden over het bedrijf Miele in Zaandam. Het is mij 30/40(?) jaar gelden aanbevolen door mijn zuster en ik vertel het ook aan iedereen die het maar horen wil dat als je een Miele apparaat wil aanschaffen dat je dat bij Miele in Zaandam moet doen. Altijd prettig om Mevrouw Blom weer aan de lijn te krijgen en de laatste monteur Michel/Machiel(?) heeft zijn werk met passie gedaan en adviseerde alvast de volgende droger voor het geval mijn droger het op zou geven. Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw. Ga zo door en succes gewenst.
Groetjes Marianne van Lith, Stichting Kolibri

Wim Jager

Komen afspraken altijd na en altijd geholpen binnen 1 week.