Jan Witsmeer

Wij hadden een probleem met onze Miele wasmachine van 9 jaar oud - er kwam tijdens de was water onderuit.
Na ons telefoontje was de monteur nog dezelfde dag om het probleem op te lossen. Naar mijn mening deed hij dat
snel en accuraat, en tot volle tevredenheid. De was gaat weer als vanouds en zonder problemen. Een snelle en goede
service!!

Joke van der Donk

Klantvriendelijk. Duidelijke uitleg over reparatie mogelijkheden.
Plaatsen van nieuwe miele afwasmachine prima geregeld.

Peter van Bergen

Zeer prettig bedrijf
vlotte levering
uitmuntende service

Til38

Uitstekende service, en zeer vakkundig advies!

J.R.Moester

Vragen over persoonlijk advies / Assortiment zijn niet van toepassing.

Zeer snelle service.

Huib

Onlangs verschillende keukenapparaten gekocht bij Hildam in Zaandam. Persoonlijk advies gebaseerd op eigen ervaringen in onderhoud van witgoed. Snelle levering en installatie tegen een... Onlangs verschillende keukenapparaten gekocht bij Hildam in Zaandam. Persoonlijk advies gebaseerd op eigen ervaringen in onderhoud van witgoed. Snelle levering en installatie tegen een concurrerende prijs.

P.A Pilkes-Kramer

Super geholpen door één van uw medewerkers, dame aan de telefoon ook byzonder hulpvaardig.

Marijke Kerkhoven.

Prima service. Komen op afgesproken tijd. Vriendelijke vakkundige monteur.

Hofer

Zeer correct en vriendelijk geholpen.

Vlotte levering en daarbij volledige ontzorging door plaatsing nieuwe afwasser en afvoer oude.