Fam. Kloes

Goede kennis van apparatuur en vriendelijk.

Snelle, vriendelijke reactie via telefoon en e-mail

Onze ervaring is uitstekend. wij doen vrij lang met onze spullen dus zo erg veel
zien jullie ons niet ,maar als er iets is, is onze ervaring prima.

Anja Bon

Heel positief.
Stoer dat een klein bedrijf de kop boven water houdt in het vooral digitale geweld. Dit soort winkel moet blijven!

Hans Dasselaar

Prima!

Nav overlijden van ‘ wasmachine’ , goed advies gekregen voor een langer leven voor een nieuwe wasmachine. De volgende morgen direct naar Miele Speciaalzaak gegaan en trof daar dezelfde monteur.... Nav overlijden van ‘ wasmachine’ , goed advies gekregen voor een langer leven voor een nieuwe wasmachine. De volgende morgen direct naar Miele Speciaalzaak gegaan en trof daar dezelfde monteur. Advies had ik al gekregen dus meteen een nieuwe gekocht. Deze kon al binnen het uur worden gebracht en geïnstalleerd! Fijn!!!

Ik kwam (alleen) voor reparatie. Ontvangen door een zeer vriendelijke dame, regelde dat en zeer efficiënte monteur al dezelfde dag kwam en de klus was geklaard ! !

Defecte wasmachine,telefonisch afspraak gemaakt,netjes te woord gestaan en de volgende dag al een monteur, die het probleem zeer kundig heeft opgelost.