Gerard Dekkers

1 ste bezoek ruit wasmachine schoon gemaakt geen resultaat 2de bezoek monteur in eerste instantie geen resultaat op het laatste moment bleek dat de water afvoer op de aansluiting niet goed was.... 1 ste bezoek ruit wasmachine schoon gemaakt geen resultaat 2de bezoek monteur in eerste instantie geen resultaat op het laatste moment bleek dat de water afvoer op de aansluiting niet goed was. Wanneer de eerste keer goed was gecontroleerd had de monteur maar 1 keer hoeven te komen en waren mijn onkosten lager geweest misschien een tip om in het vervolg eerst extra te controleren

Wegman Martijn

Ze zijn er altijd als je ze nodig hebt. Inmiddels na zoveel jaar een vast begrip geworden.

Smeets

Wij zijn ook nu weer zéér tevreden over snelheid, vriendelijkheid en motivatie!

Keijnemans

Prima geholpen

Volmer

Slechte ervaring met mijn strijkijzer tot volle tevredenheid opgelost

de Hoogen Hof

Hier heb ik al meerdere prettige ervaringen gehad (en kom dus graag terug). Je wordt er vriendelijk geholpen, de monteurs hebben verstand van zaken en geven heldere uitleg en opties. Het assortiment... Hier heb ik al meerdere prettige ervaringen gehad (en kom dus graag terug). Je wordt er vriendelijk geholpen, de monteurs hebben verstand van zaken en geven heldere uitleg en opties. Het assortiment is uitstekend met dito service en ze komen gemaakte afspraken na: heel fijn!

gerrit

Altijd correct geholpen en zeer deskundig advies

Cor van den Broek

Fijn dat er nog dit soort zaken zijn inplaats van mega winkels die nergens verstand van hebben, ga zo door

Anonymus

Goede service, je wordt altijd goed en vlot geholpen.

M. Stel

Het heeft even moeite gekost om een monteur naar onze kapotte wasmachine te laten kijken. Na de beslissing om een nieuwe te kopen en niet te repareren is de keuze en aanschaf snel tot stand gekomen.