Valkis

Goede en vriendelijke service.

Service op zich is goed, kwamen vrij snel, namen de plaat mee, voor bestellen van nieuw onderdeel tel. contact opgenomen om te overleggen of er overgegaan moest worden tot reparatie. Besloten om... Service op zich is goed, kwamen vrij snel, namen de plaat mee, voor bestellen van nieuw onderdeel tel. contact opgenomen om te overleggen of er overgegaan moest worden tot reparatie. Besloten om een nieuwe plaat te kopen. Naar de winkel gegaan. Bij de kookplaten die er waren stond helemaal geen prijs, we moesten maar van de verkoper aannemen dat de prijs die hij noemde juist was. We hebben een kookplaat gekozen die op voorraad was, kon 2 dagen later geplaatst worden. Tot onze grote verbazing kregen we toen te horen dat voor het instaleren maar liefst € 89,- in rekening gebracht zou worden. Dit vinden we een vreemd hoog bedrag. Ik heb de site nagekeken, daar wordt dit bedrag alleen genoemd bij aansluiten van een vaatwasser. Op de site wordt een geweldige service beloofd en staat nergens dat dit voor alle te instaleren apparaten zou gelden. Na wat onderhandelen werd het totaalbedrag wat afgerond en betaalde we uiteindelijk € 76,- voor het brengen/ de stekker in het stopcontact steken en de plaat los in het aanrecht leggen! Terwijl wij al jaren trouwe klant zijn en al onze apparaten bij Jos Verstegen gekocht hebben! we weten niet of we dit blijven doen en twijfelen erg of we Jos nu nog zouden aan bevelen bij familie en vrienden.

vriendelijke groet,
fam. Bulsink

Deenik

Zeer vlotte en correcte levering. Zo hoort het ook!

m.vissers

Goed advies en service

W Krebs

Goede en snelle service!

Van Wijk

Persoonlijk advies, goede service

D.J. Baggerman

Duidelijk advies en snelle service

Stichting Kompas Bommelerwaard

Deskundig advies, maatwerk, betrouwbaar en prima service

M. v. Zandvliet

Super goed, snelle service, vriendelijk meedenkend personeel!