Keepers

Combinatie van kennis van en ervaring met de apparatuur. Snelle en goede Levering en installatie.

Pascalle Janssen

Zeer goede service, zeer betrouwbaar

W van Genderen

Super goede service en advies

E. van der AA

De fabrieksgarantie was verlopen...maar bij JOS verstegen..wordt er toch een inzet naar de importeur gedaan met als resultaat...het kapotte apparaat wordt volledig vervangen door een nieuw... De fabrieksgarantie was verlopen...maar bij JOS verstegen..wordt er toch een inzet naar de importeur gedaan met als resultaat...het kapotte apparaat wordt volledig vervangen door een nieuw apparaat...ongelofelijk hoever de service van witgoedspecialist Jos Verstegen gaat!!!! Bij JOS Verstegen is de klant niet alleen bij aankoop koning...ook bij de nazorg blijft de klant koning!! Wat een service!!!Mijn complimenten en veel dank!!

fam. Van Engen

Naar verwachting, gewoon goed

W.v.Ravenzwaaij

Koel vries combi defect bij 30+ graden op zaterdagmiddag,wij werden snel en vakkundig geholpen,en de nieuwe combinatie werd meteen ingeladen en bij ons thuis geleverd en aangesloten.
Beter en...
Beter en sneller kan niet!!!!!!!
Ik zou zeggen:Houd je witgoed leverancier in ere, daar heeft iedereen profijt van.

Marcel Koper

Goed advies en snelle service

van alphen

Goed geholpen