Cindy van Beers

Fijne winkel. Goed geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader!

E.P. van Ameyden

Prima geholpen, komen de volgende keer zeker bij jullie terug!

c jonkers -wijtmans

Ik ben fijn geholpen en mijn diepvries was snel bezorgd
ook de oude is mee benomen .
ik zal zeker jullie aanprijzen

Fam. van Mil

BUITENGEWOON TEVREDEN.
Bij de aankoop goed gegaan en de aflevering ook, extra een droger verplaatst, service.
Wij komen zeer zeker bij u terug.

v belkum

Zeer tevreden Altijd goede service

Jan

Vaatwasser gekocht doorgegeven dat deze in een open plaats in de keuken komt te staan tussen 2 kastjes. Zelf de oude eruit gehaald en alles klaar gezet, zodat de nieuwe er zo in kan. Komen ze hem... Vaatwasser gekocht doorgegeven dat deze in een open plaats in de keuken komt te staan tussen 2 kastjes. Zelf de oude eruit gehaald en alles klaar gezet, zodat de nieuwe er zo in kan. Komen ze hem brengen willen ze hem alleen op zijn plaats zetten als ik nog extra ga betallen voor het inzetten van deze vaatwasser. heb ze weg laten sturen en het zelf maar gedaan s"avonds. Je koopt iets bij een bedrijf dat wel duurder is maar verwacht een betere service maar helaas nog minder service dan bij een webwinkel. is me echt tegengevallen. ik heb al mijn apparatuur daar gehaald maar denk dat dit de laatste was helaas!!

Sjaak van Hees

Goede adviezen

marco

Goede snelle service nieuwe wasmachine goed geplaatst en oude machine mee retour genomen

Prima service!

dick kraaijveld

Verstegen heeft niet geprobeerd ons geld uit de zak te kloppen, maar is met een uitstekende oplossing voor ons probleem gekomen