Jeannette

Eerlijk advies en aandacht voor de klant. Bij reparaties is er snel een monteur. Nu een nieuwe vriezer gekocht op advies van Jos en deze bevalt uitstekend. Wij zijn en blijven klant met deze top... Eerlijk advies en aandacht voor de klant. Bij reparaties is er snel een monteur. Nu een nieuwe vriezer gekocht op advies van Jos en deze bevalt uitstekend. Wij zijn en blijven klant met deze top service.

Jeannette

Eerlijk advies en aandacht voor de klant. Ook bij reparaties is de monteur er snel, niet dagen wachten met een kapotte machine. Wij zijn en blijven klant met deze top service!

Jan Willem van Steenbergen

Top service en snel geregeld.

Fijne winkel, betrouwbaar en goede service. Snel en netjes thuisbezorgd.

GoverdienKempenk

Goede service als je ze belt komen ze dezelfde dag nog!!

Super geholpen

Niels

Pats....kookplaat kapot en helaas zelfs door de vakkundige medewerkers van Jos Verdragen niet meer te repareren. Ze hebben ons heel goed geadviseerd en snel daarna konden wij weer heerlijk... Pats....kookplaat kapot en helaas zelfs door de vakkundige medewerkers van Jos Verdragen niet meer te repareren. Ze hebben ons heel goed geadviseerd en snel daarna konden wij weer heerlijk kokkerellen op onze nieuwe Bosch kookplaat. De biefstukken van de grillplaat zijn echt top!! Bedankt voor de goede service!

P. van der Zalm

Vele jaren zijn wij naar onze tevredenheid klant bij Jos Verstegen.

Uitstekend advies, uitstekende service en een goed product voor een goede prijs.