Vissers

Zeer goed advies en super service

Ingrid

Vorige 2 wasmachines ook bij Jos gekocht, dus toen de laatste het begeven had (de kosten voor reparatie waren niet in verhouding tot aanschaf nieuwe) weer bij Jos gekocht. Prijs is marktconform,... Vorige 2 wasmachines ook bij Jos gekocht, dus toen de laatste het begeven had (de kosten voor reparatie waren niet in verhouding tot aanschaf nieuwe) weer bij Jos gekocht. Prijs is marktconform, maar bij stukken staat er snel een monteur voor de deur. Jammer wel van de hoge voorrijkosten, EUR 60,00!

Kolkman

Top bedrijf met ervaring, ze doen wat ze beloven!
en voor de prijzen hoef je echt niet via internet een aankoop te doen! De service is niet te vergelijken .

Carla Lagendijk

Allereerst werd ik op een hele spontane wijze ontvangen in de winkel door Carla bij plaatsing bleek er maatwerk nodig ook dit werd snel en vakkundig en op een heel vriendelijke wijze gedaan. Allereerst werd ik op een hele spontane wijze ontvangen in de winkel door Carla bij plaatsing bleek er maatwerk nodig ook dit werd snel en vakkundig en op een heel vriendelijke wijze gedaan.
Kortom ik ben zeer te spreken over de snelheid van de levering van mij combi oven.

Peterke van Honk

Klantvriendelijk, deskundig, snelle levering, goede service, al jaaaaren klant en wil dit zo houden

Rob

Snelle hulpverlening en zeer snelle levering van goederen

Arie

Goed persoonlijk advies.

Willy

Fijne winkel om er je witgoed te kopen. Geen opdringerige verkopers.

John

Alles conform afspraak. De bezorging was uitstekend.

H. van Heusden

Top service! Goed bereikbaar. Snelle levering. Prima uitleg, verkoper heeft verstand van zaken geeft aan wat het beste is voor de consument voor een redelijke prijs. Een aanrader!