Ingrid Dapper

Super vriendelijk geholpen in de showroom. De machines werden heel snel geleverd en keurig geplaatst. Top!

M van Ingen Schenau

Ik ben er heen geweest met mijn zuster en we werden goed geholpen
Toen kwamen ze hem thuisbrengen en installeren en nog even een zeer duidelijke uitleg gehad

Danielle

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf. Het is een 1 mansbedrijf en de service is buitengewoon super. ‘S morgens een nieuwe wasmachine uitgezocht en ‘s middags stond hij al bij mij thuis te draaien.... Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf. Het is een 1 mansbedrijf en de service is buitengewoon super. ‘S morgens een nieuwe wasmachine uitgezocht en ‘s middags stond hij al bij mij thuis te draaien. Uitgebreide uitleg van alle functies op de machine. Je wordt bij dit bedrijf gewoon erg vriendelijk geholpen en raad hem dan ook bij iedereen aan.

Wat een supersnelle service! Echt top! Op zondagochtend stopte mijn wasmachine ermee. Maandagochtend direct gebeld naar Koenis, nog dezelfde dag langgewenst en bleek mijn wasmachine overleden te... Wat een supersnelle service! Echt top! Op zondagochtend stopte mijn wasmachine ermee. Maandagochtend direct gebeld naar Koenis, nog dezelfde dag langgewenst en bleek mijn wasmachine overleden te zijn. Dinsdagochtend werd er een nieuwe gebracht en aangesloten, oude meegenomen en draaien maar weer! Mijn motto: Een dag niet gewassen is een dag niet geleefd!

Leoni Nuijens

Zojuist is onze nieuwe Miele wasmachine afgeleverd, wat een feest als koenis is langsgeweest! Netjes onze oude wasmachine weggehaald en de nieuwe op zijn plek gezet en droger. Goede uitleg en advies... Zojuist is onze nieuwe Miele wasmachine afgeleverd, wat een feest als koenis is langsgeweest! Netjes onze oude wasmachine weggehaald en de nieuwe op zijn plek gezet en droger. Goede uitleg en advies kwa gebruik wasmachine. Alle verpakkingsmiddelen werden weer meegenomen dus scheelde bij mij weer in de bak. Grote blij! Zeer snelle service.

Ingrid

Snelle service. Bovendien een goed & duidelijk advies, zodat wij de juiste keuze hebben kunnen maken bij onze aanschaf.
Wij zijn zeer tevreden.

inke bergsma

Zeer goede winkel. Goed geholpen met het kopen van mijn wasmachine