Erwin van Rooij

Snel gereageerd op onze melding. En daarna afspraak keurig nagekomen.

Hey Erwin,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Diederik de Moei

Eerlijk advies. Ik ging er vanuit dat de motor van de vaatwasser vervangen moest worden. Fijn te horen dat het nog niet aan vervanging toe is maar als de storing terugkomt wel een prijsindicatie wat... Eerlijk advies. Ik ging er vanuit dat de motor van de vaatwasser vervangen moest worden. Fijn te horen dat het nog niet aan vervanging toe is maar als de storing terugkomt wel een prijsindicatie wat de kosten van de motor inclusief installatie zijn.

Beste Diederik,
bedankt voor dit compliment. Precies zoals wij werken. Eerlijk en transparant. Graag tot een volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen.

Annie

Goed advies en service

Hoi Annie,
Super bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

jan

Slechte zaak, absoluut géén service! Je moet achter ze aan blijven bellen terwijl ze de onderdelen allang in huis hebben. Wordt 3 maanden nadat ze langs geweest zijn pas gebeld om een afspraak in te... Slechte zaak, absoluut géén service! Je moet achter ze aan blijven bellen terwijl ze de onderdelen allang in huis hebben. Wordt 3 maanden nadat ze langs geweest zijn pas gebeld om een afspraak in te plannen, kunnen vervolgens geen indicatie geven wat het zou kunnen kosten. Ik ga ergens anders heen!

Beste Jan,
Beste Jan,
Allereerst erg vervelend dat dit zo gelopen is. De reparatie aan uw droger is namelijk wel netjes opgelost. door een intern misverstand bij ons over het fornuis vind u dat wij een slechte zaak zijn en totaal geen service bieden. Service staat bij ons altijd voorop dus vinden wij dit erg jammer om te horen. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Groeten Team Leo van der Steen!

Ria Vissers

Naar tevredenheid een vaatwasser geïnstalleerd.

Hey Ria,
Dat is fijn om te horen. Veel plezier met de nieuwe vaatwasser. Groeten Team Leo van der Steen!

José Loves

Heel klantvriendelijk, goed advies, goede service en tevreden over levering en installatie van apparatuur

Beste Jose,
Dat is een heel mooi compliment. Super bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Tet

Jammer dat het soms dagen duurt voordat er een monteur komt.

Beste Peter,
Beste Peter,
Gelukkig mogen wij ook ieder jaar een keer op vakantie;-) Daardoor zijn de doorlooptijden de laatste weken inderdaad wat langer als je van ons gewend bent. Uiteindelijk hebben we het toch in een paar dagen weer kunnen oplossen en draait u machine weer. Groeten Team Leo van der Steen.

AV

Goed advies, snelle persoonlijke service

Beste Angelique,
Dank u wel. Groeten Team Leo van der Steen!

Van den Ham

Goed advies

Hey Margot,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

ben

Al jarenlang goed

Hey Ben,
Leuk om te horen van iemand die al zo lang klant is bij ons. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!