Teun van Dorp

Vakwerk!

Hey Teun,
Wat een mooi compliment. Bedankt daarvoor. Groeten Team Leo van der Steen!

van den Bersselaar

Heel vriendelijk en behulpzaam, top

Beste familie Bersselaar,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Mevr. Nelissen

Heel fijn geholpen door Tom en snel geleverd en netjes gemonteerd.

Beste mevrouw Nelissen,
Bedankt en ik ga het doorgeven aan Tom. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!

j.wolthuis en Mevr de Bruijn

Een perfect bedrijf met de juiste monteurs en een zeer goede en vriendelijke bediening .

Hey John,
Bedankt voor je bericht en we zien je graag weer in onze winkel. Tot snel. Groeten Team Leo van der Steen!

F van Venrooij

Fijn dat reparatie van onze wasmachine goed uitgevoerd is. Prettige monteur. De logistiek had iets sneller gemogen maar dat is dan ook het enige kritiekpuntje.

Beste familie van Venrooij,
Fijn dat de wasmachine weer goed werkt. Ivm vakantie duurt het inderdaad wel iets langer dan je van ons gewend bent. Groeten Team Leo van der Steen!

meijdenberg

Goede ervaring, maar reparatie heeft wel lang geduurd jammer, maar het is vakantietijd.

Beste familie Meijdenberg,
Beste familie Meijdenberg,
Fijn dat uw apparaat weer naar behoren werkt. Gelukkig hebben wij ook allemaal 1x per jaar vakantie en dan zijn de doorlooptijden inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent. We doen dan altijd ons uiterste best om alles goed te plannen. Groeten Team Leo van der Steen!

Rien de Gier

Goed en betrouwbaar bedrijf. Maar tijdens een bestelling wel goed doorvragen nar details over de aflevering en dergelijken. Want het klantgericht communiceren moet veelal van de klant zelf komen.

Beste Rien,
Beste Rien,
Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Dat gevoel willen wij onze klanten zeker niet geven en besteden daar daarom ook altijd veel aandacht aan. Wel fijn dat de kast uiteindelijk toch boven is gekomen en netjes op zijn plek staat. Groeten Team Leo van der Steen!

cafe t gommelen

Hey Nicole,
Bedankt voor je review. Groeten Team Leo van der Steen!

Biggelaar

Zeer goed

Beste Theo,
Super bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Lianne de Jong

Hey Lianne,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!