Peter Veld

Ouderwets klantgericht!

Beste Peter,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Andre Vos

Zeer goede service, zaterdagmiddag wasmachine besteld en maandagmiddag netjes afgeleverd en aangesloten en ook nog eens goed uitgelegd hoe het apparaat werkt...conclusie ontzettend tevreden

Hey Andre,
Dat is goed om te horen. Super fijn dat u zo tevreden bent. Groeten Team Leo van der Steen!

M.van Riel

Een prima bedrijf met goede service.

Beste familie van Riel,
Bedankt voor dit compliment. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!

Janse

Hey Henny,
Bedankt voor je review. Groeten Team Leo van der Steen!

Mikki

Prettig bedrijf

Hey Mikki,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Walter Michels

Plezierige en persoonlijke service, toppie

Hey Walter,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Vd Steen

Product was niet op voorraad, maar kon besteld worden. Ondanks de vakantie periode erg snel thuis geholpen voor een vriendelijke medewerker. Alleen een minpuntje was dat de rubber niet goed terug... Product was niet op voorraad, maar kon besteld worden. Ondanks de vakantie periode erg snel thuis geholpen voor een vriendelijke medewerker. Alleen een minpuntje was dat de rubber niet goed terug gevouwen was waardoor dat er een ruimte tussen de trommel en de rubber bleef. Na wat speurwerk op youtube zelf kunnen terug vouwen. Erg fijn dat ik snel geholpen was!

Beste familie van der Steen,
Jammer om te horen van de manchet. Bel of app ons de volgende keer even op en dan zorgen we dat het meteen in orde komt. Groeten Team Leo van der Steen!

Maikel van den Hooven

Goede service aan huis, kundig.

Hey Maikel,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Leo van der Steen

Ik ben al klant bij van der Steen vanaf ze begonnen zijn en zeer tevreden
Hele goede service.

Beste familie Verhoef,
Dat is dan al een hele tijd;-) Dat waarderen wij enorm. Groeten Team Leo van der Steen!

Joep van Helvert

Bij binnenkomst in de winkel werden we vriendelijk ontvangen door Leo zelf. Hij nam eerst de tijd om te kijken of de storing aan ons espressoapparaat ter plekke kon worden opgelost. Helaas bleek dit... Bij binnenkomst in de winkel werden we vriendelijk ontvangen door Leo zelf. Hij nam eerst de tijd om te kijken of de storing aan ons espressoapparaat ter plekke kon worden opgelost. Helaas bleek dit niet mogelijk. Leo nam het apparaat in en gaf duidelijk aan binnen welke termijn we een reactie konden verwachten.

Tot onze verrassing was het apparaat sneller klaar dan gepland. We werden keurig gebeld door Timo, die ons liet weten dat het espressoapparaat gerepareerd was en wat er precies aan de hand was. De volgende dag konden we het apparaat ophalen. Het werkt weer naar volle tevredenheid.

Kortom, uitstekende service en een zeer klantgerichte benadering. We zijn erg tevreden met de snelle en professionele afhandeling van onze reparatie.

Hey Joep,
super leuk dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te sturen. We zien je graag de volgende keer weer in onze winkel. Groeten Team Leo van der Steen!