Louis Verhoeven

Een hele zak vol onderdelen voor 32.50 euro! Terwijl het uiteindelijk ging om een plastic u-vorming deeltje om het wieltje vast te zetten. Wel een dure oplossing… naderhand had ik dit met een... Een hele zak vol onderdelen voor 32.50 euro! Terwijl het uiteindelijk ging om een plastic u-vorming deeltje om het wieltje vast te zetten. Wel een dure oplossing… naderhand had ik dit met een paperclipje ook wel voor mekaar gekregen. Die Miele kan er wat van!

Hey Louios,
Hey Louios,
Wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Helaas als Miele het verkoopt als een set kunnen wij niet anders als het zo ook aan u aanbieden. Gelukkig is het probleem er wel mee opgelost. Groeten Team Leo van der Steen!

Els

Wat ze beloven doen ze

Hey Els,
dat doen we zeker. Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

KWWL

Goede service, goed advies.

Beste familie Lansink,
Bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

J.L. van Ekris

Goede service

Hey Jan,
Bedankt voor dit compliment. Groeten Team Leo van der Steen!

Jens

Topadvies en top service!

Hey Jens,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Peffer

Beste familie Peffer,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Haans

Altijd goede advies, en service is top

Beste familie Haan,.
Leuk om te horen. Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Alexandra Kortrijk

Ik ben echt ontzettend goed geholpen, ook toen het uitgekozen fornuis niet leverbaar bleek, kreeg ik een passend voorstel dat nog veel mooier bleek. De mannen hebben met zeer veel geduld en... Ik ben echt ontzettend goed geholpen, ook toen het uitgekozen fornuis niet leverbaar bleek, kreeg ik een passend voorstel dat nog veel mooier bleek. De mannen hebben met zeer veel geduld en vakmanschap het fornuis keurig geplaatst!

Hey Alexandra,
Heel erg leuk om te horen. Veel plezier met uw nieuw Smeg fornuis en ik ga het doorgeven aan de mannen. Groeten Team Leo van der Steen!

Daan

Super geholpen. Jura Machine binnen 1,5 week weer helemaal tip top in orde! Nette prijs ook.

Beste Daan,
Bedankt voor je bericht. En geniet weer van de lekkere bakjes koffie. Groeten Team Leo van der Steen!

jpm verhof

Snel vakkundige diagnose van het probleem

Beste familie Verhof,
Bedankt. Goed om te horen dat u zo snel geholpen bent. Groeten Team Leo van der Steen!