Jasper Campfens

Snelle reactie en snel beschikbaar

Hey Jasper,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Puts

Altijd correct en eerlijk advies

Beste familie Puts,
Bedankt voor jullie bericht en de order. Tot snel. Groeten Team Leo van der Steen!

Michael van Kasteren

Voorrijkosten. Te veel. Onderdeel was iets van 9 €
Rekening was 140€

Beste Michael,
Beste Michael,
Jammer dat u ons te duur vind. Wij hebben geen voorrijdkosten maar onderzoekskosten en dat is inclusief de eerste 15 minuten arbeid. We hebben ons uiterste best voor u gedaan en de service verleend om het apparaat mee te nemen en weer bij u in te bouwen na reparatie. Dit is kosteloos gedaan. Ik hoop dat we u nog eens terug zien bij Leo van der Steen witgoed. Groeten Team Leo van der Steen!

Berry van Dongen

Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dus ook bij U. In nov.’23 een inbouwkoelkast besteld. Half jan ‘24 zelf bij U aan de bel getrokken. Bleek dat de koelkast allang binnen was,maar vergeten te... Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dus ook bij U. In nov.’23 een inbouwkoelkast besteld. Half jan ‘24 zelf bij U aan de bel getrokken. Bleek dat de koelkast allang binnen was,maar vergeten te leveren. Foutje bedankt. Kan gebeuren!!!!

Beste Berry,
Beste Berry,
Allereerst onze excuses voor het lange wachten. De koelkast was inderdaad al een tijdje binnen. Ik ben op onderzoek uitgegaan naar de oorzaak hiervan en ik denk dat het probleem hem zit in de magazijn telling die eind december heeft plaatsgevonden. Ergens is er daar iets mis gegaan. Gelukkig is het probleem nu opgelost en hebben we de koelkast alsnog netjes kunnen inbouwen. Groeten Team Leo van der Steen!

Burgers

Prima geholpen

Hey Julia,
Bedankt voor de review. Groeten Team Leo van der Steen!

Van Loon

Maken waar wat ze beloven

Beste familie van Loon,
Goed om te horen. Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Goede service,netjes gemaakt!

Hey,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Uit Oisterwijk

Snel en goed opgelost

Beste Fons,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Hans

Reparatie stofzuiger goede intake, 's middags gereed gemeld. Stofzuiger doet het weer als vanouds.

Hey Hans,
Goed om te horen dat het zo soepel is verlopen. Zo zien wij het graag. Groeten Team Leo van der Steen!

Fam Schalk

Zeer goede service.

Beste familie schalk,
Bedankt voor dit leuke bericht. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!