Monique Wijnmaalen

Prettig en goed contact, perfecte reparatie's, heel tevreden.

Hey Monique,
Wat een leuk compliment. Super fijn om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

Leo van der Steen De Witgoed Specialist in Oisterwijk

We hebben juist Leo van de Steen uitgekozen voor vervanging van ons witgoed omdat het assortiment, de adviezen en de service uitstekend zijn. Dicht bij huis en betrouwbaar bij nazorg. We bevelen... We hebben juist Leo van de Steen uitgekozen voor vervanging van ons witgoed omdat het assortiment, de adviezen en de service uitstekend zijn. Dicht bij huis en betrouwbaar bij nazorg. We bevelen het al onze vrienden en kennissen aan. Deze keer was onze inbouw vaatwasmachine een week voor kerst plotseling kapot. Een goede vervangende machine was voorradig. De monteur was snel, vakkundig, heel vriendelijk. Afspraak over plaatsing op de door ons gewenste dag was mogelijk en onze wens om dat zo vroeg mogelijk te doen vanwege een begrafenis op dezelfde dag werd vanzelfsprekend opgevolgd.

Beste Paulus,
Super bedankt voor dit mooie bericht. Heel veel plezier met uw nieuwe vaatwasser. Groeten Team Leo van der Steen!

Mirjan

Vriendelijk, betrouwbaar en vakkennis

Hey Mirjan,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Mevr. van Iersel

Super !!

Beste Ans,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Hans Koopmans

Bijzonder goed, accuraat en klantvriendelijk geholpen bij een storing aan de vaatwasser in zo ongeveer de drukste periode van het jaar (de week voor kerstmis). Geheel naar tevredenheid het probleem... Bijzonder goed, accuraat en klantvriendelijk geholpen bij een storing aan de vaatwasser in zo ongeveer de drukste periode van het jaar (de week voor kerstmis). Geheel naar tevredenheid het probleem opgelost! Niets san lof!

Hey Hans,
Tot uw dienst! Super goed om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Alsnog de beste wensen voor 2024. Groeten Team Leo van der Steen!

Min-Hamers

Professioneel en servicegericht bedrijf

Beste Familie Hamers,
Bedankt voor dit mooie compliment. Groeten Team Leo van der Steen!

Agnes Groffen

Prima geholpen en hele aardige jongen (Bryan) die de machines kwam plaatsen. Ben weer heel blij met mijn nieuwe machines.

Hey Agnes,
Ik ga het doorgeven aan Bryan. Bedankt voor je leuke bericht en veel plezier met uw nieuwe machines. Groeten Team Leo van der Steen!

denissen

Goede service en mooi bedrijf

Hey Tonnie,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

E van der Lely

Klacht reparatie goed opgelost.

Beste famiie van der Lely,
Bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Brekelmans

Vriendelijk personeel.werkt snel

Beste familie Brekelmans,
Goed om te horen. Veel plezier met uw nieuw geplaatste airco. Groeten Team Leo van der Steen!