Johan Bekers

Alles goed geregeld

Hey Johan,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Tom van rooij

Vaatwasser gekocht, bij plaatsen bleek er al storing te zitten, monteur met zaak gebeld meteen nieuwe besteld ,paar dagen later alsnog nieuwe geplaatst die wel orima was, zeer rustig nette... Vaatwasser gekocht, bij plaatsen bleek er al storing te zitten, monteur met zaak gebeld meteen nieuwe besteld ,paar dagen later alsnog nieuwe geplaatst die wel orima was, zeer rustig nette monteur,heeft plint ook nog ff op maat gemaakt en vast gezet, keurig allemaal

Hey Tom,
Hey Tom,
Dat was inderdaad niet best met de eerste vaatwasser. Doordat wij snel kunnen schakelen is dit netjes voor uw opgelost. Goed om te horen dat u tevreden bent. Groeten Team Leo van der Steen!

Pelle

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, goede service.

Beste familie Pelle,
Bedankt voor dit mooie bericht. Service staat bij ons voorop. Fijn te horen dat u dit zo ervaren heeft. Groeten Team Leo van der Steen!

Dan. Mauriks F.

Top ervaring en voor herhaling zeker vatbaar prima service.

Beste familie Mauriks,
Goed om te horen. Bedankt voor dit leuke bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Toos Donders

Fijn contact, goeie monteur. ✅👍

Hey Toos,
Top. Bedankt voor je reactie. Groeten Team Leo van der Steen!

jan harks

Vriendelijk monteur en goede reparatie. Kosten relatief hoog omdat ze eerst langs komen voor onderzoek, a 65 euro, en daarna de slang komen vervangen a 77 euro.

Beste Familie Harks,
Beste Familie Harks,
als eerste bedankt voor het compliment aan onze monteur. Goed om te horen! Wat betreft de kosten zou je als we het in 1 keer zouden kunnen maken even duur uit zijn omdat we die €65,00 maar 1x in rekening brengen. Bij het 2e bezoek rekenen we ons vervolg tarief vanaf het moment dat we binnen zijn. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u ons altijd even bellen. Groeten Team Leo van der Steen!

Robben

Jammer dat ik drie rekeningen heb gehad. De eerste rekening bij betalen in de winkel, incl. Installatie kosten bij pinnen. Ook genoteerd dat bezorging de volgende dag zou zijn tussen 13 en 15 u.... Jammer dat ik drie rekeningen heb gehad. De eerste rekening bij betalen in de winkel, incl. Installatie kosten bij pinnen. Ook genoteerd dat bezorging de volgende dag zou zijn tussen 13 en 15 u. Vervolgens na installatie nog een factuur met alleen de vriezerprijs vermeld. Gebeld en ik kon de laatste factuur en mail deleten. Gisteren ook nog een mail met factuur van alleen de installatie kosten. Daar heb ik niet meer over gebeld. Ik dacht: “Het zal wel goed zijn” verder wel tevreden maar dit komt knullig over!

Beste Wil,
Er was inderdaad iets fout gegaan in ons systeem mbt de facturatie. Sorry daarvoor. Gelukkig is de plaatsing wel correct verlopen. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!

de Groot. F

Altijd vriendelijk en duidelijk uitleg van de aankoop die doet.

Maarten

Ik heb een goede ervaring overall. Leveren goede kwaliteit en service. Vakkundig, vriendelijk personeel en werken heel netjes. Naar mijn mening eerlijk bedrijf. Echt een aanrader.

Hey Maarten,
Super bedankt voor dit mooie bericht. Leuk om te horen en tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

Prive

Gewoon een nette winkel,goede sevice en aardige mensen.

Reactie Dé Witgoed Specialist Leo van der Steen:

Thanks! Groeten Team Leo van der Steen!