Hendrik

Na aanmelding van mijn storing heeft deze partij helemaal geen contact met me opgenomen. Erg jammer.

Beste Hendrik,
Beste Hendrik,
Wat vervelend om te horen. Nav uw bericht ben ik het even gaan nakijken en in ons systeem staat dat we u 2 keer hebben gebeld en uw voicemail in hebben gesproken. Op 31-08 en op 14-09. We hebben hier helaas geen reactie op gehad. Mocht u nog gebruik willen maken van onze reparatie service hoor ik het graag. Groeten Team Leo van der Steen!

Rudolph Hasselman

In de winkel zijn we goed geholpen, en werd er ook de tijd voor genomen om alles duidelijk uit te leggen. Na aanschaf van onze droger, is deze ook vlot geleverd en netjes aangesloten waarbij alles... In de winkel zijn we goed geholpen, en werd er ook de tijd voor genomen om alles duidelijk uit te leggen. Na aanschaf van onze droger, is deze ook vlot geleverd en netjes aangesloten waarbij alles nog eens uitgebreid is uitgelegd.

Beste familie Hasselman,
Leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen. Heel veel plezier met uw nieuwe droger. Groeten Team Leo van der Steen!

Anne

Alles keurig volgens afspraak en keurig geplaatst met vriendelijke werknemer.

Hey Anne,
Bedankt voor deze review. Ik geef de boodschap aan hem door. Groeten Team Leo van der Steen!

Particulier

Zeer tevreden met de afwikkeling

Hey Harrie,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Rini Verspeek

Zeer tevreden over het scvies

Hey Rini,
Dank u wel voor dit compliment. Groeten Team Leo van der Steen!

Hans en Miranda Coppens

Gewoon super

Beste familie Coppens,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

van Nunen

Goed advies, redelijke prijzen, zeer snelle levering, plaatsing en installatie wasmachine en droger.

Beste familie van Nunen,
Goed om te horen. bedankt voor uw bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Uppenkamp- van Geijlswijk

Goede service, vandaar al lang klant

Beste familie Uppenkamp,
Bedankt voor deze reactie. Groeten Team Leo van der Steen!

Sarah

Fijne monteur

Hey Sarah,
Bedankt en ik ga het aan hem doorgeven. Fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!

Anny

Snelle betrouwbare service tegen vooraf afgesproken prijs. Top!

Hey Anny,
Bedankt voor dit positieve bericht. Groeten Team Leo van der Steen!