vermeer

Bijzonder tevreden over klantvriendelijkheid en kennis van zaken;
de levering duurde uiteindelijk wel lang.

Beste Meneer Vermeer,
Beste Meneer Vermeer,
Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en de geleverde order. Helaas heeft het bij u wat langer geduurd. Hier doen wij uiteraard altijd ons uiterste best voor om dit te voorkomen. Groeten Team Leo van der Steen!

dirkx

Super!!!

Hey Piet,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Zeligman Lilly

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Hey Lilly,
Goed om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

de jong

Topservice!

Beste familie de Jong,
Goed om te horen dat u onze service top vind. Geniet van u nieuwe keukenapparatuur. Groeten Team Leo van der Steen!

jan sinot

Deskundig, klantvriendelijk ,accuraat

Hey Jan,
Bedankt voor je bericht. Mooie woorden waar wij blij van worden. Groeten Team Leo van der Steen!

Ibes

Van advies tot aan de installatie goed geregeld.

Beste Heer Ibes,
Goed om te horen dat u dat zo ervaren heeft. Veel plezier met uw nieuwe kookplaat! Groeten Team Leo van der Steen!

nvt

Persoonlijk, duidelijk, meedenkend bij de reparatie van combi-oven.

Reactie Dé Witgoed Specialist Leo van der Steen:

Thanks voor uw reactie. Groeten Team Leo van der Steen!

Arno

Goed advies. Duidelijke afspraken. Klantvriendelijk bij installatie.

Hey Arno,
Dat zijn 3 hele mooie complimenten! goed om te horen en graag tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

Rogier

Goede service, vriendelijke monteurs

Beste Rogier,
Bedankt! Groeten Team Leo van der Steen!

Sandra van der Wens

In vakantie tijd ging mijn wasmachine stuk, het was er heel druk, maar toch nog even langs kunnen komen, top! Prima advies en de monteur was vriendelijk en mee denkend. Heel tevreden.

Hey Sandra,
Hey Sandra,
Altijd proberen we onze klanten zo snel mogelijk te helpen. Fijn dat u ervaren hebt als het bij ons druk is dat we alsnog een oplossing hebben. bedankt voor dit leuke bericht. Groeten Team Leo van der Steen!