Bram Bongaerts

Prima service, jullie kwamen snel langs en afspraken na.

Hey Bram,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

J. Jonker

Vriendelijk en oplossingsgericht.

Beste Jan en Liseth,
Leuk dat u even tijd hebt genomen om ons een bericht te sturen. Bedankt daarvoor. Groeten Team Leo van der Steen!

Familie van der Zijde

Een zéér prettige zaak met betrokken vakkundige medewerkers.
Een aanrader voor reparaties en voor de aanschaf van diverse apparatuur.
Snel, vakkundig en prettig.

Hey Joop,
Leuk bericht! Dat is precies waarvoor wij staan en dan is het altijd fijn dat dat regelmatig bevestigd word. Tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

C. Reijne

Gaat over aankoop vaatwasser
Keuze in winkel is gering, uitleg is ook summier.
Gaat over aankoop vaatwasser
Keuze in winkel is gering, uitleg is ook summier.
Afspraak over levering is prima, levering ook op tijd en installatie was lastig, maar monteur Tom deed het prima.
Alleen jammer dat het apparaat niet goed werkte. Maar ook hier is de service van v.d. steen weer heel goed, er komt morgen al een nieuw apparaat.
Ben benieuwd of dit apparaat wel goed werkt.

Beste Reijne,
Beste Reijne,
Jammer dat het verkoopgesprek niet goed is verlopen. Graag had ik dan gehoord wat u miste zodat wij hierop kunnen sturen. Gelukkig is alles nu wel in orde en naar wens afgewerkt. Veel plezier met de nieuwe vaatwasser. Groeten Team Leo van der Steen!

J.L. van Ekris

Altijd goede service

Hey jan,
Bedankt voor je reactie. Goed om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

Langewouters

Goede service

Beste Wouters,
Thanks voor dit compliment. Tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

v helvert

Goede en snelle service

Beste van Helvert,
Bedankt voor de leuke reactie. Groeten Team Leo van der Steen!

A Leijten

Prettig geholpen

Beste Ans,
Fijn dat we u goed geholpen hebben. Fijn weekend alvast. Groeten Team Leo van der Steen!

van der Ploeg

Zeer tevreden over de snelle levering, alleen wil ik eerlijk zijn dat de monteur die hem leverde niet erg zeker van zijn zaken was. Nadat hij weg was, bleek dat de spoelarmen van de vaatwasser nog... Zeer tevreden over de snelle levering, alleen wil ik eerlijk zijn dat de monteur die hem leverde niet erg zeker van zijn zaken was. Nadat hij weg was, bleek dat de spoelarmen van de vaatwasser nog vastzaten met binddraadjes. Als ik daar niet achter was gekomen, was er waarschijnlijk meteen schade ontstaan. Als je zo een apparaat levert bij de klanten, zorg dan dat hij gebruiksklaar word geinstalleerd.

Beste van der Ploeg,
Hier is inmiddels telefonisch contact met u over gehad. Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen. Groeten Team Leo van der Steen!

Tiny van Gorp

Beste Tiny,
Bedankt voor uw mooie review. Groeten Team Leo van der Steen!