Theo Roozen

We zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen

nvt

Prima service

Beste Cees,
Thanks. Groeten Team Leo van der Steen!

Jan de Ruyter

Gewoon goed

Hey Jan,
Goed te horen dat u ons zo ervaren heeft. Groeten Team Leo van der Steen!

Tijn

Na een paar afspraken foutjes ben ik tevreden wel lang op de koelkast moeten wachten maar dat kan aan de levertijd en vakantie hebben gelegen

Beste Tijn,
Beste Tijn,
bedankt voor uw geduld. De levertijd lag idd aan de leverancier maar de eerste gemaakt afspraak was onze fout. Sorry daarvoor. Wel fijn dat u wel tevreden bent met het eindresultaat. Groeten Team Leo van der Steen!

Van oord-lobach

Prima, snel en correct. Hebben ook schoonmaakzakje gekocht om wasmachine op 95 graden schoon te maken. Vettige aanslag in rubberen ring na 1 wasbeurt weer terug

Beste Lobach,
Bedankt voor uw reactie. Groeten Team Leo van der Steen!

Leussink Willem

Het betrof hier een reparatie van een Amerikaanse koelkast. Een storend brommend geluid werd vakkundig verholpen met een rubber. Dit terwijl op vele sites aangegeven werd dat dit niet te herstellen... Het betrof hier een reparatie van een Amerikaanse koelkast. Een storend brommend geluid werd vakkundig verholpen met een rubber. Dit terwijl op vele sites aangegeven werd dat dit niet te herstellen was.

Hey Willem,
Wat een leuk bericht! dat is precies waarvoor wij altijd ons best doen. fijn weekend. Groeten Team Leo van der Steen!

Maud

Komen de afspraken na, vriendelijk en kundig personeel.

Hey Maud,
Goed om te horen. Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Els van Steen-Klijn

Wij/Ik ben altijd naar volle tevredenheid behandeld cq geholpen bij Van der Steen witgoed

Hey Els,
Super om te horen. Tot de volgende keer dan maar :-) Groeten Team Leo van der Steen!

Hendriks

Top. Fijn dat jullie ons met deze reparatie ons probleem opgelost hebben.

Beste Jack,
Dat is waar we altijd ons best voor doen. Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Ed

Vakkundige mensen en goed advies

Hey Ed,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!