Leo van der Steen De Witgoed Specialist

Al meer dan 40 jaar word ik hier prima geholpen.

Hoi Ingrid,
Kijk dat is nu eens een mooi compliment. Op naar de volgende 40;-) Groeten Team Leo van der Steen!

Mw Tullemans

Goed bereikbaar, snelle service, aardige monteur met verstand van zaken.

Hoi Cecile,
Dat zijn mooie complimenten. Bedankt daarvoor en veel plezier met uw nieuwe oven. Groeten Team Leo van der Steen!

Berkelmans

Betrof defect aan Miele wasdroger - ca. 20 jaar oud. Goede communicatie met afspraak voor service/reparatie vooraf. Monteur op tijd, monter, ter zake en probleem verholpen. Tevens constatering dat... Betrof defect aan Miele wasdroger - ca. 20 jaar oud. Goede communicatie met afspraak voor service/reparatie vooraf. Monteur op tijd, monter, ter zake en probleem verholpen. Tevens constatering dat koolborstels nagenoeg versleten waren en moesten besteld worden. Twee dagen later wederom correcte afspraak en ook dat probleem opgelost. Met dank.

Beste Berkelmans,
Wat een leuk bericht! heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Groeten Team Leo van der Steen!

Rob van assouw

Onderdeel besteld en volgende dag binnen en gebeld dat het opgehaald kon worden

Hey Rob,
Bedankt voor je bericht. Tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

Kerskes

Hey Els,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Tonnie Dekkers habraken

Prima service kom er al jaren.Ben er tevreden

Hey Tonnie,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Vorm in beeld

Duidelijke informatie, erg goede communicatie en service!

Reactie Dé Witgoed Specialist Leo van der Steen:

Leuk bericht. dank u wel. Groeten Team Leo van der Steen!

Bressers

Professioneel, vriendelijk, vakkundig

Hoi Ineke,
Bedankt voor dit positieve bericht. Precies de woorden waar wij voor staan;-) Groeten Team Leo van der Steen!

Zuylen

De reparatie aan onze inductiekookplaat werd professioneel en snel aan huis gemaakt. Super vriendelijke en adequate service.

Beste familie Zuylen,
Leuk dat u zo'n positief bericht voor ons achterlaat. Hopelijk kunt u nog lang gebruik maken van uw gerepareerde inductie kookplaat. Groeten Team Leo van der Steen!

Kees van Iersel

Fijne en goede ervaring met het bedrijf !

Beste Kees,
Leuk dat je ons bedrijf als 'goed' hebt ervaren. Tot de volgende keer! Groeten Team Leo van der Steen!