van Gemerden

Fijne en snelle service

Hey Noortje,
Wat een leuk bericht! Groeten Team Leo van der Steen!

Angela Valks

Vriendelijk en goed personeel

Beste Angela,
Bedankt voor dit leuke bericht! Groeten Team Leo van der Steen!

Hans Ketelaars

Enkele malen getelefoneerd zowel naar vast nr als mobiel nooit geen reactie terug. Steeds antwoord app ingesproken

Beste hans,
Beste hans,
Jammer dat u dit zo ervaren heeft. We doen altijd ons uiterste best om iedereen te woord te staan of anders zo snel mogelijk terug te bellen. Ik denk dat er hier dan ook iets mis is gegaan. Als u alsnog iets wilt weten voel u vrij om dan nogmaals contact met ons op te nemen. Groeten Team Leo van der Steen!

Karin

Goed advies, snelle levering en vriendelijke monteurs!

Hey Karin,
Wat een leuk bericht. We zien u graag de volgende keer weer. Groeten Team Leo van der Steen!

Jos Verhoeven

Super service vakkundig personeelk

Beste Jos,
Bedankt voor dit mooie compliment. Groeten Team Leo van der Steen!

P Maas

Vakkundig en fijn geholpen zowel in de winkel als thuis met installeren

Beste familie Maas,
Wat een leuk bericht. super bedankt hiervoor. Groeten Team Leo van der Steen!

vd Brand

De offerte was wat algemeen en zonder opgeteld totaalbedrag of toevoeging van wat te verwachten als bijkomende kosten. Van een offerte van ruim 1000 euro komen we uit op een factuur van bijna 2500... De offerte was wat algemeen en zonder opgeteld totaalbedrag of toevoeging van wat te verwachten als bijkomende kosten. Van een offerte van ruim 1000 euro komen we uit op een factuur van bijna 2500 met een grote postenkost voor uren. Communiceren aan de voorkant daarover (inschatting) was fijn geweest.

Klantgerichtheid in contact (met de monteur of telefonisch) is vriendelijk en duidelijk.

Beste familie van de Brand,
Beste familie van de Brand,
Bedankt voor deze kritische review. inmiddels hebben wij hierover contact gehad met u en is dit besproken. Bedankt voor uw vertrouwen en tot de volgende keer. Groeten Team Leo van der Steen!

Vervoort

Altijd meedenkend en wat een fijne monteur!! Echt heel blij mee

Beste familie Vervoort,
Tot de volgende keer dan weer he :-) super leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Groeten Team Leo van der Steen!

Joke de Kort Ermen

Altijd goe advies 👍👍

Hey Joke,
Dat horen wij graag. Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!