pvio

GOED

Beste Cor,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Maria

Onze aankoop werd de volgende dag al bezorgd Jammer dat de voorrijd kosten niet meer geheel van de rekening gingen was vroeger wel Leuk dat ze als winkel meedoen aan de actie van de KBO

Beste Maria,
Beste Maria,
Goed om te horen. Helaas is het niet meer haalbaar de volledige kosten te crediteren maar wel een groot deel hiervan. Wat betreft de KBO korting dat hebben we nog wel gewoon op groot huishoudelijk. Echter moet u dit in de winkel wel vooraf aangeven. Groeten Team Leo van der Steen!

Martijn

Uitstekende correcte service en medewerkers, juiste diagnose gesteld (wat het meest belangrijk is) en op de afgesproken tijd de reparatie uitgevoerd!👍

Hey Martijn,
Wat een leuk bericht. Bedankt hiervoor. Groeten Team Leo van der Steen!

Henneman

Betrouwbare leverancier van witgoed en passende service. Klantbenadering zowel in de winkel als aan huis bij reparatie/onderhoud/installatie is prettig en persoonlijk.

Beste familie Henneman,
Bedankt voor dit bericht. Dat waarderen wij zeer. Groeten Team Leo van der Steen!

wouters

Korte lijn voor wat klachten ontvangst betreft; duidelijke reparatie afspraak. uitermate correcte en nette monteur !! exact op afgesproken tijd. een snelle probleem analyse. voor 15 min. werk ,... Korte lijn voor wat klachten ontvangst betreft; duidelijke reparatie afspraak. uitermate correcte en nette monteur !! exact op afgesproken tijd. een snelle probleem analyse. voor 15 min. werk , €65,- wel een stevige prijs voor een los zittend contact😪

Beste familie Wouters,
Bedankt voor uw bericht. die €65,00 is inderdaad voor de eerste 15 minuten werk maar daarin zitten ook de voorrijdkosten verwerkt. Groeten Team Leo van der Steen!

Rob Daniëls

Top

Hey Rob,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Thomas

Erg kundig en vriendelijk. Reparatie helemaal naar wens. Dank!

Het Thomas,
Leuk om te horen. Groeten Team Leo van der Steen!

Eerste klas. Bel me even.

Beste Rein,
Bedankt voor je bericht. Groeten Team Leo van der Steen!

Brekelmans

Goede service

Beste familie brekelmans,
Bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!

Leonie Kluitmans

Gouwe ouwe service

Hey Leonie,
Super bedankt. Groeten Team Leo van der Steen!