Kim

Heel vriendelijk personeel en goede service.

Veldhuis

Prima service

Harrie Nouwen

Zoals altijd, prima

Rachel

Binnen een kwartier stond Richard er om het manchet van mijn wasmachine terug te plaatsen. Omdat dit binnen enkele minuten gepiept was ontving ik na afloop een zeer aimabele rekening met coulance... Binnen een kwartier stond Richard er om het manchet van mijn wasmachine terug te plaatsen. Omdat dit binnen enkele minuten gepiept was ontving ik na afloop een zeer aimabele rekening met coulance korting omdat het zo snel opgelost was. Ik kom graag terug bij Lieshout!!!!

Prima geholpen, zeer tevreden

Eric Veldhuis

Duidelijke uitleg bij het zoeken naar een nieuwe TV en vaatwasser. Snel en vakkundig geïnstalleerd. Top!

van Diepen

We worden altijd keurig geholpen. En de service is erg goed.

J.J.Th. Desmet

Zoals reeds enkele decennia het geval is blijft Lieshout meer dan voortreffelijke service verlenen. Het is onze opvatting dat geen bedrijf in deze branche in West Friesland aan dezelfde standaard... Zoals reeds enkele decennia het geval is blijft Lieshout meer dan voortreffelijke service verlenen. Het is onze opvatting dat geen bedrijf in deze branche in West Friesland aan dezelfde standaard voldoet.

Fam. Smit

Altijd een persoonlijke en vriendelijke benadering.

Celine

Product wat ik kocht was helaas niet op voorraad. Ik ben netjes op de hoogte gehouden en ik ben opgebeld toen het product binnen was.