E

Altijd goed advies.

Marc Figueras

Toen ik belde met wat vragen over wat er mogelijk was kon gelijk iemand kosteloos langskomen om dingen in te meten, er was goed advies over welke koelkast zou passen in de bestaande kast zodat... Toen ik belde met wat vragen over wat er mogelijk was kon gelijk iemand kosteloos langskomen om dingen in te meten, er was goed advies over welke koelkast zou passen in de bestaande kast zodat deurtjes niet vervangen hoefde te worden. Tijdens het inbouwen liep men tegen nog wat onvoorziene uitdagingen aan, maar alles werd gelijk proffessioneel opgepakt, aangepast en het resultaat is perfect.

Ellen

Al sinds jaar en dag een zeer tevreden klant! Nemen altijd de telefoon op, komen langs wanneer het schikt met ons werk, en dat altijd binnen een dag of twee. Installeren nieuwe apparaten en nemen... Al sinds jaar en dag een zeer tevreden klant! Nemen altijd de telefoon op, komen langs wanneer het schikt met ons werk, en dat altijd binnen een dag of twee. Installeren nieuwe apparaten en nemen oude mee, en o ja...ze lopen dan gelijk langs apparaten die we eerder hebben gekocht en geven daar nog wat tips over.....Echt, wat een geweldig bedrijf!

Van Nielen

Jongens doen hun best om probleem op te lossen! En dat is gelukt, helemaal blij!

A. Horstin

Goede en nette afhandeling van het product. In de winkel een duidelijke uitleg gehad. Plaatsing is netjes verlopen.

V. van Rees

Snel, duidelijk en reparatie goed uitgevoed

Leen Wigboldus

Snel probleem verholpen. Professionele monteur !!

Groenendijk

Goed en vriendelijk geholpen.

Samantha

Vriendelijke werknemers, geven goed advies. Zijn zeer geduldig en nemen de tijd voor jou. Weten waar ze het over hebben.