Maurice

Geweldige service en advies. Snelle levering.

Max

Altijd vriendelijk, geven goed advies en denken mee.

Michel van Hal

Onze inbouwvaatwasser van 15 jaar oud was kapot. Neeleman heeft eerst nog gekeken of er iets aan te repareren was maar dat zou een kostbare zaak worden. Binnen twee dagen stond er een nieuwe,... Onze inbouwvaatwasser van 15 jaar oud was kapot. Neeleman heeft eerst nog gekeken of er iets aan te repareren was maar dat zou een kostbare zaak worden. Binnen twee dagen stond er een nieuwe, compleet ingebouwd, met uitgebreide toelichting over de bediening in onze keuken.

Driesse Bouw BV

Netjes te woord gestaan en bedrijf is mee denkend

Patrick

Via mail heb ik mijn probleem met onze koel-vriescombinatie kenbaar gemaakt en gevraagd of reparatie mogelijk is, maar ook nuttig i.v.m. de leeftijd van onze koelkast.

Een paar dagen...

Een paar dagen later ben ik keurig teruggebeld met de mededeling dat de tijd tussen mijn mail en het terugbellen is gebruikt om advies bij de reparateur in te winnen en bij de leverancier een kostenopgave en levertijd op te halen. Al met al ging Neeleman Witgoed Specialist uit Waddinxveen erg goed voorbereid met mij in gesprek! Ik heb een eerlijk advies gehad om de reparatie niet uit te laten voeren in relatie tot kosten, leeftijd van de koelkast. Een erg eerlijk advies en niet alleen uit om reparatie uit te mogen voeren!!
Mocht onze koelkast echt aan vervanging toe zijn, dan overweeg ik echt om ook bij Neeleman een nieuwe te kopen en te laten plaatsen!

m van der aa

Zeer goed

Willeboordse

Vriendelijk en adviserend. Mooi geplaatste apparatuur en netjes achtergelaten.

Neeleman

Super snel geholpen

Michel

Uitstekend geholpen! Fijne communicatie en gedetailleerde uitleg.