fam Doetjes

Top zaak, super service, er is echt geen beter bedrijf dan Neeleman Witgoed, 18 karaats , en 5 sterren voor deze topzaak die voor iedereen klaar staat en je tot tevredenheid helpt, eerder gaan de... Top zaak, super service, er is echt geen beter bedrijf dan Neeleman Witgoed, 18 karaats , en 5 sterren voor deze topzaak die voor iedereen klaar staat en je tot tevredenheid helpt, eerder gaan de mannen niet weg. Dus.........ga naar deze Super Topzaak

Ineke De Jong

Prima geadviseerd aan de telefoon wegens het niet kunnen bezoeken van de winkel. Ook op de hoogte gehouden van de na levering met vertraging. De monteurs ook vriendelijk. Kortom een tevreden klant.

van der Horst

Voor de 2e keer besteld, eerste keer een vaatwasser. Nu een Miele droger. Heel erg tevreden! Ook de bezorger zeer vriendelijk.

Anja Slappendel

Persoonlijk,meedenkend en snelle service

Van Eck

Duidelijk en service gericht

Luik

Een afspraak voor mijn wasmachine kon snel gepland worden.
Monteur vriendelijk en kundig.
Probleem was snel opgelost en ik kreeg wat informatie over het verdere onderhoud.
Ik ben...
Een afspraak voor mijn wasmachine kon snel gepland worden.
Monteur vriendelijk en kundig.
Ik ben erg tevreden.

Spek

Een fijn bedrijf. Goede service en vriendelijke mensen!

H Visser

Telefonisch advies gevraagd en gekregen. Daarna is het product thuisbezorgd en toen ook pas hoeven betalen. Een kwestie van vertrouwen op de klant. Prima gedaan.

Jacqueline

Snelle service en fijn dat het thuis gebracht werd in deze tijd ..
Ruime keus .

P.A. van Eekelen

Nieuwe vaatwasser, uitstekende service, evt. volgende aankoop weer bij Neeleman.