van Leeuwen

Vriendelijke mensen en je wordt uitstekend geholpen.
Goede service

Marc

Goede adviezen over de telefoon over vervangen inbouw oven-magnetroncombinatie. Vriendelijke monteur. Nieuwe combinatie paste precies. Monteur kon probleem dat de stekker niet achterlangs de... Goede adviezen over de telefoon over vervangen inbouw oven-magnetroncombinatie. Vriendelijke monteur. Nieuwe combinatie paste precies. Monteur kon probleem dat de stekker niet achterlangs de diepvries kon, snel oplossen door draad kapotte oven af te knippen en de koelkast te verschuiven en terug te zetten. Monteur deed niet moeilijk toen ik wat tijd vroeg om de bovenkant van de vriezer schoon te maken. Ik kreeg bovendien uitleg over de nieuwe ovencombinatie. Aanrader.

Brandenburg

Fijne mensen

Dennis

Goede service en heel klantvriendelijk.

Niels van Leeuwen

Je wordt fantastisch geholpen, super service!

Blanksma

Goed en vriendelijk geholpen!

Hilda Doetjes

Wij hebben de afgelopen 45 jaar heel veel apparaten gekocht, in Gouda, Zoetermeer, Zoeterwoude, etc,etc, en ook heel veel ellende ondervonden, slechte of helemaal geen service, afspraken die niet... Wij hebben de afgelopen 45 jaar heel veel apparaten gekocht, in Gouda, Zoetermeer, Zoeterwoude, etc,etc, en ook heel veel ellende ondervonden, slechte of helemaal geen service, afspraken die niet nagekomen werden, en achteraf bijna ALTIJD TE DUUR, nu zijn wij met heel veel plezier en TOP SERVICE bij Neeleman witgoed in Waddinxveen waar wij ook wonen, doe jezelf een groot plezier ga ook shoppen bij Neeleman,Mooie Design spullen en veel goedkoper.

J.G van der Vloot van Vliet

We zijn zeer goed geholpen en een goed advies gehad over de wasmachine deze man wist waar hij over sprak .