Neven

Ik ga graag naar deze winkel voor mijn aankopen, klant is hier nog koning, er is aandacht voor de klant. Service is zeer goed!

Schokkenbroek

Werd netjes gelijk gebeld toen binnen was

fam. Louter

Snelle reactie op melding storing. Goede uitleg waarom reparatie door te hoge kosten niet redelijk zou zijn. In de winkel duidelijke uitleg bij alle vragen m.b.t. het maken van een keuze. Super was... Snelle reactie op melding storing. Goede uitleg waarom reparatie door te hoge kosten niet redelijk zou zijn. In de winkel duidelijke uitleg bij alle vragen m.b.t. het maken van een keuze. Super was de snelheid van leveren, al de volgende dag! Afleveren is geheel correct verlopen. Compliment, wij zijn 100% tevreden!

Peter V.

Prettig contact, nuttig advies, fijn meegedacht en gezocht, prima aflevering en installatie. Fijn ervaring dus, een volgende keer zal ik zeker weer hier kijken!

M.W. van Bemmel

Tevreden klant

Casienova

Ik ben zeer tevreden over de geleverde service. Tip: ik zou iedere servicemonteur aan willen raden vóór zijn/ haar vertrek, nog eens goed na te lopen, waaraan diegene zijn/ haar werk heeft verricht.

Ben Pereboom

Al jaren zijn wij klant bij Peter en zijn team. Zijn servicegerichtheid en geleverde kwaliteit zijn van grote KLASSE (inderdaad in hoofdletters).
Kenmerkende trefwoorden:
adequaat,...
Kenmerkende trefwoorden:
adequaat, professioneel advies, afspraken naolmen.

Fam. Schrever

Snel, goed en met het juiste onderdeel opgelost.

Loes Hartman

Prima service en snel geleverd