Juliette Brandenburg Verwer

Ze verstaan hun vak, denken met je mee, adviseren je op maat en leveren supersnel! Op Neeleman kun je rekenen!

G.de Knegt

Nadat onze oven kapot ging is er contact opgenomen met Neeleman. Doorverwezen naar Atag maar daar geen bevredigend antwoord gekregen. Wederom contact opgenomen waarna er iemand langs kwam. Keurige... Nadat onze oven kapot ging is er contact opgenomen met Neeleman. Doorverwezen naar Atag maar daar geen bevredigend antwoord gekregen. Wederom contact opgenomen waarna er iemand langs kwam. Keurige service en goed advies. Tot een goede oplossing gekomen en het probleem netjes opgelost. Tevreden over de service, de behandeling en het advies. Garantie netjes verleend en goed afgehandeld.

J.J. Konijn

Vriendelijk, service, houden aan afspraak, goede prijs/kwaliteit.

Onderdelen snel geregeld!

R.S. Olsder / Coenecoop College Waddinxveen

Kortweg, zeer positief.

A.M Versluis

Goede service in de winkel en thuis met het plaatsen van de wasmachine thuis.

Snel en efficiënt werd een kapot onderdeel van mijn magnetron besteld en met er kwam een telefoontje naar ons,
toen het product bij Neeleman binnen kwam. Prima service.

Tom

Erg tevreden. Ze hadden een leuke aanbieding voor een wasmachine & droger. Aangezien ik pas in juli het huis kan betreden waren ze bereid mee te denken & beide apparaten tot het oplevermoment te... Erg tevreden. Ze hadden een leuke aanbieding voor een wasmachine & droger. Aangezien ik pas in juli het huis kan betreden waren ze bereid mee te denken & beide apparaten tot het oplevermoment te stallen.

Daarnaast krijg ik er ook nog een koffiemachine bij. Nogmaals bedankt voor de prettige service!