Hele goede service

M. Jong

Prima advies en zeer goede en snelle service. Wij komen er graag!

Cor van den Berg

Ik koop al jaren alle apparatuur bij dit top-bedrijf.
Geweldige service en een echt familiebedrijf waar alles kan !
Wil dit bedrijf graag aanbevelen,
Ga zo door.

Onze kapotte vaatwasser heel snel gemaakt.

Goede uitleg. Nemen uitvoerig de tijd. Levering conform afspraak.

Goede service.

Alexandra de Heer

Goede informatie gekregen op een ongedwongen sfeer.
Voelde goed,dus kon gelijk beslissing nemen om t artikel aan te schaffen .
Andere dag bezorgt én aansluiting verliep niet zoals...
Goede informatie gekregen op een ongedwongen sfeer.
Voelde goed,dus kon gelijk beslissing nemen om t artikel aan te schaffen .
Andere dag bezorgt én aansluiting verliep niet zoals hoorde. Kreeg een leenartikel zodat ik toch kon koken én kreeg ander inductie fornuis wat goed geïnstalleerd en geplaatst werd door een zeer vriendelijke jonge man.
Écht tevreden én ga zeker wéér naar hen toe !!
Super blij!!!

Bianca

Als ik nieuw witgoed nodig heb dan ga ik altijd langs bij Neeleman, klantvriendelijk en klantgericht en daarnaast ook nog eens kundig. Ik ben al jaren een tevreden klant. Als je je witgoed bij... Als ik nieuw witgoed nodig heb dan ga ik altijd langs bij Neeleman, klantvriendelijk en klantgericht en daarnaast ook nog eens kundig. Ik ben al jaren een tevreden klant. Als je je witgoed bij Neeleman koopt kan je jezelf verzekeren van een passend product en een goede service.
Mijn ervaring is dat de service niet ophoud bij de deur, mocht je bij Neeleman iets kopen dan kan je jezelf verzekeren van een snelle levering en mochten er onverhoopt problemen voordoen dan wordt dit gelijk oplossen. Keurige jonge mannen kwamen de gekochte producten de volgende dag al afleveren en de oude producten gingen zonder problemen mee terug.
Als je opzoek bent naar ouderwetse klantvriendelijkheid en goede service dan is Neeleman de winkel voor u.

fam. D. Bac

Snelle levering en vakkundig personeel

D. Bac

Super snel geleverd en een vakman bij het plaatsen.