TdB

Wij zijn blij met het advies, meedenken en flexibiliteit bij de aanschaf van ons nieuwe koffiezetapparaat. Wij hebben ook eerdere aankopen bij Neeleman Waddinxveen zo ervaren! In een tijd van... Wij zijn blij met het advies, meedenken en flexibiliteit bij de aanschaf van ons nieuwe koffiezetapparaat. Wij hebben ook eerdere aankopen bij Neeleman Waddinxveen zo ervaren! In een tijd van online shoppen, hebben wij nog steeds de voorkeur om onze apparaten bij Neeleman te kopen. Dit onder andere door de service en prijs.

A.Boorsma

Er werd alle tijd genomen voor goed advies. Dat resulteerde niet alleen in de aanschaf van een nieuwe vaatwasser maar daarna ook in het kopen van een nieuwe koelvriescombinatie en wasdroger: alle... Er werd alle tijd genomen voor goed advies. Dat resulteerde niet alleen in de aanschaf van een nieuwe vaatwasser maar daarna ook in het kopen van een nieuwe koelvriescombinatie en wasdroger: alle waren na 18 jaar aan vervanging toe. De levering was snel na de datum van aankoop; ook de installatie geschiedde nauwkeurig, professioneel en uiterst klantvriendelijk. Als onze inbouwmagnetron en -oven t.z.t. ook kapot gaan, gaan wij wederom naar Neeleman terug. De getoonde service is uiteraard niet gratis maar het geld is het zondermeer waard!

Annelies Peekstok

Zeer tevrede goede service . Eerlijk advies. Zeker een aanrader.

Mw. E. Pieters

Fijne en duidelijke service, wat wel en niet mogelijk is. Levering zeer snel. Echter op ons verzoek nog 2 keer uitgesteld. Wat zonder vragen gewoon werd verzorgd. De heren die uiteindelijk de... Fijne en duidelijke service, wat wel en niet mogelijk is. Levering zeer snel. Echter op ons verzoek nog 2 keer uitgesteld. Wat zonder vragen gewoon werd verzorgd. De heren die uiteindelijk de levering aan huis verzorgden kwamen zonder enig protest 's middags nog terug (omdat mijn uitsluiting niet correct was/mijn fout) om uiteindelijk de totale plaatsing, aansluiting en bijbehorende uitleg te verzorgen. Niets anders dan perfect!!

Van der Valk

Snelle service goede prijs kwaliteit verhouding niet overvraagd bedrag

W.H. van Oostrom

Ik heb al eerder een review geplaatst. Mijn vrouw en ik zijn meer dan tevreden.

W .Glasbeek-Ernster

Ik word altijd heel prettig geholpen goed voorgelicht en we maken goede afspraken.
Ook de service is heel goed.

Chris & Jolijn van Schaik

Bij Neeleman kun je altijd terecht voor een eerlijk advies!
Ze geven je een optie die voor jou wensen de beste is.
Geen keuze uit die of die of die.
Een keuze waar je iets aan...
Bij Neeleman kun je altijd terecht voor een eerlijk advies!
Ze geven je een optie die voor jou wensen de beste is.
Geen keuze uit die of die of die.
Een keuze waar je iets aan hebt.
En de levering is heel goed geregeld, ze houden rekening met je en komen wanneer het ook jou uitkomt!
Doe mij maar Neeleman.
Prima geregeld! Altijd!

Super bedrijf, weten waar ze over praten, eerlijk in advies alles optijd geleverd en netjes geinstalleerd, ook de problemen worden keurig netjes en vakkundig opgelost!

W. de Lange

Familiebedrijf met vakkennis, die altijd klaar staan en overal een snelle, goede oplossing voor weten.

Veel beter dan welke online winkel, die wel graag leveren maar niet adviseren en zeker niet oplossend zijn.

Kortgezegd, koop bij een vakman !!!