Vriendelijke en kundige mensen. Bij een probleem wordt er niet meteen gezegd "kunnen we niet", maar er wordt gekeken naar wat wel mogenlijk is.

H.Lindhout

Ik vind de service die ze verlenen altijd super. Ik had met een vaatwasmachine niet zulke goede ervaringen maar door de goede service ben ik zeer tevreden. M'n nieuwe vaatwasmachine is goed... Ik vind de service die ze verlenen altijd super. Ik had met een vaatwasmachine niet zulke goede ervaringen maar door de goede service ben ik zeer tevreden. M'n nieuwe vaatwasmachine is goed geïnstalleerd en voldoet prima. Snelle service van dit bedrijf.

Veenstra

Een zeer correct bedrijf met deskundige eigenaren en personeel.
Levert snel en netjes.
Geven duidelijke uitleg van de gekochte apparaten.
Nemen de oude apparatuur mee zonder extra...
Een zeer correct bedrijf met deskundige eigenaren en personeel.
Levert snel en netjes.
Geven duidelijke uitleg van de gekochte apparaten.
Nemen de oude apparatuur mee zonder extra kosten.

P. van ‘t Wout

Keurig alles geregeld, volgens afspraak.

Fam. de Jong

Altijd vriendelijke service en persoonlijk, professioneel advies.

Pjotr

Advisering op maat, levering in overleg, levering op afgesproken momenten. Afvoeren oude koel- en vrieskast goed geregeld. Kortom top.

A.J. Familie Oudijk

Om 9 uur in de ochtend gebeld, in de middag om 14:00 uur stond de droger op zijn plek gebruiksklaar.
De monteur (keurige man} alles uitgelegd en de rommel mee genomen.
Ook telefonisch...
De monteur (keurige man} alles uitgelegd en de rommel mee genomen.
Ook telefonisch advies over wat de voordelen waren voor deze droger prima uitgelegd.
Kortom Neeleman een topbedrijf!!!!

Prima product uitleg

G. van Viegen

Veel aandacht voor en hulp bij het maken van een goede keuze uit het assortiment. Goede technische kennis van de producten.

Na orientatie bij andere bedrijven bij Neeleman als lokale leverancier gemeld. Op basis uitstekende advies (begrip huidige situatie / inventarisatie wensen / uitleg mogelijkheden) snel keuze kunnen... Na orientatie bij andere bedrijven bij Neeleman als lokale leverancier gemeld. Op basis uitstekende advies (begrip huidige situatie / inventarisatie wensen / uitleg mogelijkheden) snel keuze kunnen maken. Levering op door ons gewenste moment was geen probleem. Aflevering nieuwe koelkast en vriezer en afvoeren oude koelkast en vriezer keurig verzorgd.