L. de Bruin

Zeer goede service en snelle levering: zaterdagmiddag een diepvriezer besteld en maandag geleverd. Ik had problemen met mijn oude vriezer. De ingevroren spullen mochten bij Neeleman ondergebracht... Zeer goede service en snelle levering: zaterdagmiddag een diepvriezer besteld en maandag geleverd. Ik had problemen met mijn oude vriezer. De ingevroren spullen mochten bij Neeleman ondergebracht worden tot mijn nieuwe er was.

Freek

We hebben hier verschillende producten gekocht. Ze luisteren naar je wensen en zoeken daar een product bij. Ze denken goed mee. Zijn eerlijk en open. Geen moeite is hen teveel. Tot nu toe erg... We hebben hier verschillende producten gekocht. Ze luisteren naar je wensen en zoeken daar een product bij. Ze denken goed mee. Zijn eerlijk en open. Geen moeite is hen teveel. Tot nu toe erg tevreden over de producten en service.

M. Hamming

Goede informatievoorziening en topservice.
Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Dick

Goed advies en snelle service!

Het koste moeite om een offerte te krijgen . Er werd niet adequaat gereageerd op mails maar als je dan één keer belt dan gaat het als een trein. Persoonlijk contact. Toch de beste weg.

Sinke

Wij hadden een vervelend probleem met onze vaatwasser. Er wordt heel goed meegedacht en gekeken naar een oplossing. Ook werd er goed advies gegeven over andere zaken die verband hadden met het... Wij hadden een vervelend probleem met onze vaatwasser. Er wordt heel goed meegedacht en gekeken naar een oplossing. Ook werd er goed advies gegeven over andere zaken die verband hadden met het probleem. Super!

Aad Braal

We hadden behoefte aan een extra vriezer. Advies gekregen over indeling en zuinig energieverbruik.
Is 2 dagen later bezorgd en keurig geplaatst. Ook nog even de check of mogelijk was op de zekering groep.
kortom prima!

Keurige installatie en klantvriendelijke mensen,

L. Janssen

De mensen in dit bedrijf denken mee en houden daarin realistisch rekening met budget keuzes. Er is genoeg aanbod om uit te kiezen en de medewerker had veel informatie over het product.

S. Van der Maarel

Persoonlijk contact staat bij Peter en Marite en het verdere team voorop. Uitstekende informatievoorziening en service, ook als apparaten al langere tijd geleden aangeschaft zijn. Ik ben en blijf... Persoonlijk contact staat bij Peter en Marite en het verdere team voorop. Uitstekende informatievoorziening en service, ook als apparaten al langere tijd geleden aangeschaft zijn. Ik ben en blijf vaste klant!