Johanna

Vriendelijk en behulpzaam

M. Faber

Superservice met aardige mensen die ook nog's alles netjes achterlaten. Duidelijke uitleg gekregen.

Paul

Prettig om nog een speciaalzaak in onze omgeving te hebben met goed advies en uitstekende afwikkeling. Ook als er iets kapot gaat is de hulp nabij en blijf je niet in de kou staan.

M.Schenk

Goede service

Eveline

Telefonisch kon ik de winkel niet bereiken, ik had graag persoonlijk advies en aanvullende informatie betreft een aantal verschillende type wasmachines van het merk AEG en Bosch gewild. De keuze was... Telefonisch kon ik de winkel niet bereiken, ik had graag persoonlijk advies en aanvullende informatie betreft een aantal verschillende type wasmachines van het merk AEG en Bosch gewild. De keuze was lastig te maken, maar na het bestellen was de wasmachine binnen 2 dagen geplaatst. Dat was een geweldig snelle service.

Dave Heisterkamp

Super service, vriendelijk personeel. Aanrader.

van t Hoff

Topservice, goede uitleg over de mogelijkheden. Ze nemen er de tijd voor om tot een goed resultaat te komen.

n de boer

Klantvriendelijk en kennis van zake betreffende apparaten

leering

Snelle reactie op de verstuurde mail. Snelle service en reparatie. Ik raad mensen in mijn omgeving aan om dit soort apparaten bij een lokale speler te kopen en niet via internet of... Snelle reactie op de verstuurde mail. Snelle service en reparatie. Ik raad mensen in mijn omgeving aan om dit soort apparaten bij een lokale speler te kopen en niet via internet of grootwinkelbedrijf.

van Ronald Halderen

Kundig, snel, klantvriendelijk