Tiny Hoogland

Een prettige winkel. Goed advies, vriendelijke verkopers, goede service en de prijzen liggen goed. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam.
Kortom hier ga je heen voor je elektrische...
Kortom hier ga je heen voor je elektrische apparaten.

Ine van den Broek-van Hilst

De persoonlijk aandacht, de grote klantvriendelijkheid en de juiste en objectieve voorlichting bij familiebedrijf Renaud zorgen dat het uitzoeken en bestellen van apparatuur bij hen tot een... De persoonlijk aandacht, de grote klantvriendelijkheid en de juiste en objectieve voorlichting bij familiebedrijf Renaud zorgen dat het uitzoeken en bestellen van apparatuur bij hen tot een verantwoorde en zeer tevreden keuze leidt. Bovendien is er geen sprake van lange levertijden door de grote voorraad en stelt men vertrouwen in de betaalwijze van de klant, zodat er niet direct in de winkel afgerekend hoeft te worden. Dikke pluim voor dit bedrijf dat hopelijk nog lang blijft bestaan.

J.Bruin

Onze ervaring met Renaud kunnen we als zeer goed aanmerken !

Jacques

Het zal je maar gebeuren. Vaatwasser blijkt bij het inbouwen enkele millimeters te groot. Verkeerde besteld! Maar geen enkel probleem voor Renaud. De bestelde vaatwasser werd teruggenomen en een... Het zal je maar gebeuren. Vaatwasser blijkt bij het inbouwen enkele millimeters te groot. Verkeerde besteld! Maar geen enkel probleem voor Renaud. De bestelde vaatwasser werd teruggenomen en een andere werd besteld. Deze is vervolgens perfect ingebouwd. Kortom: super service!

Agnes Swart

Tot nu toe heel goed. Nu hopen dat de koelkast gauw komt

Jolanda van Geest

Zoals altijd prima geholpen en ook de medewerkers die de droger kwamen brengen waren zeer aardig en hebben verstand van zaken, dikke pluim Renaud

Annemarie de Vries

Een super service wat betreft advies over de keuze . Er wordt echt op maat geadviseerd. Een hele vlotte levering en een goede uitleg ( heel geduldig).
Vlot geïnstalleerd en hele...
Vlot geïnstalleerd en hele vriendelijke, leuke mensen.
Ik ga nooit meer ergens anders heen:-))

Marga Meeuwsen

Prettig geholpen, goede service, goede prijzen.

T. Breman-Reitsma

De monteur die kwam voor de reparatie van onze wasmachine, was direct heel duidelijk over het mankement en adviseerde gezien de hoge reparatiekosten om een nieuwe wasautomaat te kopen. Deze man deed... De monteur die kwam voor de reparatie van onze wasmachine, was direct heel duidelijk over het mankement en adviseerde gezien de hoge reparatiekosten om een nieuwe wasautomaat te kopen. Deze man deed meer dan alleen verkopen; hij gaf goede adviezen over de mogelijkheden van diverse wasautomaten en gaf tips omtrent het gebruik van diverse huishoudelijke apparaten. De volgende dag werd de wasautomaat gebracht en geplaatst; ook toen kregen we diverse tips over het gebruik!
Kortom: Renaud witgoed is meer dan alleen een winkel waar je apparatuur kunt kopen!!!!!!

Annemarie de Vries

Een geweldig familiebedrijf! Er wordt mee gedacht, niets opgedrongen, maar wel goed advies gegeven.
De service is super, alles wordt netjes geïnstalleerd en de uitleg over het apparaat is duidelijk.
En snap je iets niet, dan mag er altijd gebeld worden.
Zelf heb ik een wasautomaat en wasdroger gekocht vorige week, al eerder een vaatwasser voor de ene dochter en een wasautomaat voor de andere. De hele familie is super tevreden! We gaan nooit meer ergens anders heen.